HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

@discobot start stripveiling

1 like

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven. Maar een stripboek hoef ik niet.

1 like

Volgens mij zijn ze allemaal aangekomen.
Wellicht 1 niet.
Ik heb er twee nagestuurd, waarvan er weer 1 later bovenwater kwam. En dus wellicht is er eentje in een kantoorgebouw verdwaald.

Idd! Ik heb een heel mooi idee! :ok_hand:
@Jur hoe moet / mag ik dat doen met de veiling?
Later een nieuw topic starten?

3 likes

WoW

Als onderdeel van de veiling gaan we het volgende veilen voor het goede doel:

In een pakket:

  • De Strip;
  • Een originele tekening uit de strip naar keuze.
  • De originele tekening van de Lok Rolex, die ook op de achterkant van de strip staat.

18 likes

Mag ik al bieden?

1 like

Nieuw topic is wel handig.

5 likes

Doe ik dat! :+1:

3 likes

@Jurk Hij is binnen. :heart_eyes:

13 likes

Lekker!
Mag de strip even je DD aanraken?

5 likes

Ja, hoor. Kunnen hun even cuddelen (coronaproof) :stuck_out_tongue:

1 like

Vol=vol. Alles is weg. Behalve die allerlaatste. Maar daar komt @Jurk dus nog met een apart topic op terug.

Zoals jullie weten hebben we het eerste bedrag van €5.544,09 overgemaakt! Daarvoor is er door Stichting Doe Eens Wens een actienummer aangemaakt. Op basis daarvan konden wij het bedrag overboeken. En boek ik nu alle bedragen die binnenkomen rechtstreeks over op dat actienummer. De kosten zijn inmiddels gemaakt dus er blijft niets meer aan de strijkstok hangen. De dame van de afdeling actiemanagement was echt heel enthousiast en vond het heel tof dat we voor hun stichting hebben gekozen. Later kreeg ik ook nog een email van de Algemeen Directeur met haar dank voor het hele mooie bedrag.

Wij gaan de exacte inhoud van de mails niet hier neerzetten, omdat wij dat niet heel netjes vinden zonder toestemming. En ik denk dat het voldoende is om te weten dat ze er echt heel blij mee zijn. Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat we met zijn allen bijdragen aan de wensen van kinderen met een ernstige of zelfs levensbedreigende ziekte.

We dachten aanvankelijk dat het relatief misschien niet eens zo’n heel indrukwekkend bedrag is. Maar we overtreffen het gros van andere lopende acties! En daar komen nog twee bedragen bij.

Totaalbedrag eerste lichting: €5.544,09
Opbrengst reserves: €753,00
Rente: €0,10

Totaal: €6.297,19

69 likes

Een fantastisch resultaat. Kunnen we best trots op zijn. :ok_hand:

7 likes

Godsamme wat tof dit zeg, echt heel vet!

8 likes

Nogmaals hulde aan alle medewerkers, ontwikkelaars, uitvoerders, etc. Maar ook aan alle mede leden voor hun aandeel! Klasse allemaal!

9 likes

En zeker de organisatoren van deze actie
:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

8 likes

Gaaf! Strak georganiseerd. Mooi resultaat …

5 likes

Echt heel vet!
Top gedaan iedereen die er aan mee heeft gewerkt of een bijdrage heeft geleverd! :+1:

5 likes

Diepe buiging.

5 likes

Geweldig!

4 likes

Dit is zo tof!!

Hulde, lof en een diepe buiging voor allen die hieraan hebben meegewerkt!

Hier… veel goede karma! :raised_hands:

4 likes