Mag ik al bieden?
Nieuw topic is wel handig.
Doe ik dat!
Lekker!
Mag de strip even je DD aanraken?
Ja, hoor. Kunnen hun even cuddelen (coronaproof)
Vol=vol. Alles is weg. Behalve die allerlaatste. Maar daar komt @Jurk dus nog met een apart topic op terug.
Zoals jullie weten hebben we het eerste bedrag van €5.544,09 overgemaakt! Daarvoor is er door Stichting Doe Eens Wens een actienummer aangemaakt. Op basis daarvan konden wij het bedrag overboeken. En boek ik nu alle bedragen die binnenkomen rechtstreeks over op dat actienummer. De kosten zijn inmiddels gemaakt dus er blijft niets meer aan de strijkstok hangen. De dame van de afdeling actiemanagement was echt heel enthousiast en vond het heel tof dat we voor hun stichting hebben gekozen. Later kreeg ik ook nog een email van de Algemeen Directeur met haar dank voor het hele mooie bedrag.
Wij gaan de exacte inhoud van de mails niet hier neerzetten, omdat wij dat niet heel netjes vinden zonder toestemming. En ik denk dat het voldoende is om te weten dat ze er echt heel blij mee zijn. Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat we met zijn allen bijdragen aan de wensen van kinderen met een ernstige of zelfs levensbedreigende ziekte.
We dachten aanvankelijk dat het relatief misschien niet eens zo’n heel indrukwekkend bedrag is. Maar we overtreffen het gros van andere lopende acties! En daar komen nog twee bedragen bij.
Totaalbedrag eerste lichting: €5.544,09
Opbrengst reserves: €753,00
Rente: €0,10
Totaal: €6.297,19
Een fantastisch resultaat. Kunnen we best trots op zijn.
Godsamme wat tof dit zeg, echt heel vet!
Nogmaals hulde aan alle medewerkers, ontwikkelaars, uitvoerders, etc. Maar ook aan alle mede leden voor hun aandeel! Klasse allemaal!
En zeker de organisatoren van deze actie
Gaaf! Strak georganiseerd. Mooi resultaat …
Echt heel vet!
Top gedaan iedereen die er aan mee heeft gewerkt of een bijdrage heeft geleverd!
Diepe buiging.
Geweldig!
Dit is zo tof!!
Hulde, lof en een diepe buiging voor allen die hieraan hebben meegewerkt!
Hier… veel goede karma!
Wat een mooi initiatief, super organisatie/communicatie en fantastisch resultaat. Bedankt aan alle deelnemers maar vooral aan de organisatie. Petje af.
Nou, voor mij is het best oké om de rente eerlijk te verdelen onder de organisatoren. Dit mag ook beloond worden.
Zo dan, dat is echt een mooi resultaat. Iedereen die hier aan heeft meegewerkt mag trots zijn op zichzelf
Geweldig resultaat! Zo mooi zijn als we dit jaar weer zoiets kunnen doen met z’n alle.