HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Wachten op je boek. :sunglasses:

3 likes

Ja, die van jou is ook onderweg! We hoopten vurig dat jij een case van @Crownguard zou winnen. Maar helaas.

12 likes

:joy:

7 likes

Die heb ik al :fire:
Ik gebruik zn powerbank ook nog steedsā€¦tis een best jong die Ramona :nerd_face:

5 likes

Ik dacht Yeaaahhh ik heb al een tijd niet gekeken, hoe staat het ermee. Ik zie dat er prijzen gevallen zijn op nummers, dus oke op zoek naar een lijst met namen vs nummers. Ik vond een lijst en hoop dat het een oude was want ik stond er niet opā€¦ HELPā€¦ Sta ik op de lijst?@Schoen ?

1 like

Zie bericht 132 :point_down: met nummers en namen

2 likes

Nummer 195!

2 likes

ā€œEr is post naar u onderwegā€
giphy (24)

Daā€™s oprecht een goedemorgen!

3 likes

Hier ook nog niks in de bus. En dat terwijl ik praktisch bij @Jurk om de hoek woon.
Maar de postbode heeft sowieso moeite spullen af te leveren de afgelopen dagen.
Hopelijk vandaag!

3 likes

:couple_with_heart_man_man:

1 like

ah thanksā€¦ oh man was al bang dat ik niet op de lijst stond en geen boek zou krijgenā€¦ :grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

1 like

kreeg de link al doorgestuurd dank. Yes ik krijg toch het boek, had eventjes zorgen :disappointed_relieved:

2 likes

Dag 2ā€¦

14 likes

Yes nog wat moois gewonnen ook.

Gaaf zeg, ik kan niet wachten tot hij er is!

1 like

Ook ontvangen vandaag. In een woord SCHITTEREND! Dank aan Jurk en zijn metgezellen voor dit huzarenstukje. Ga de komende dagen de strip eens op mijn gemak lezen. En tevens een ultiem voorbeeld waarom het vertoeven op het HorlogeForum zo fijn is.

15 likes

Hij is mooi geworden! En onverwachts toch nog een prijs. Bedankt mannen! :tada:

18 likes

Een beetje sjoemelen moet kunnen. Veel plezier ermee!

5 likes

Haal dit nou ff weg. Hier komt gezeik van.

5 likes

Klopt. Jij had eigenlijk die TL3 gewonnen :clown_face:

18 likes

Graag gedaan. Ik zou het zakje dat erin zit wel even boven het aanrecht openmaken.

6 likes