Deze betalingen gaan dus ook gewoon naar het goede doel
Hoeveel mensen moeten er twee euro inleggen voordat de verloting van de Meistersinger werkelijkheid wordt? Of is een lot twee euro en kun je ook meerdere loten kopen, en zo ja: hoe vaak moet er twee euro worden ingelegd voordat de verloting van de Meistersinger werkelijkheid wordt?
Wat gul van je om hem zomaar op te offeren voor het goede doel!
Mooi gesproken!
Dit forum is goed voor zoveel meer dan alleen horloges
Hm, stond een verkoop aan @HanDavinci niet ergens op een tegeltje als er meer dan 150 strips verkocht werden?
Zo ik het mij herinner was het een belofte aan HanDavinci om hem te verkopen, om het even aan wie.
Hm, inderdaad…
Heb 3 horloges te koop, wordt gek van die groeps replies
Wat moet ik met zo’n testosteronloze kookwekker?
Gokken of de eieren hard of zacht gekookt zijn
Mooi was dat he!
Ik had volgens mij ergens gelezen dat de meistersinger op originele wijze aan zijn einde zou komen. Maar dat kan ik even niet terugvinden… misschien was dat iemand anders.
Ik heb op het forum weleens iets gelezen over een handige Pool. Als iedereen 1,20euro meer betaald kan deze Pool er mogelijk 4mm vanaf polijsten. Dan wil ik de Meisterswinger best kopen voor de vraagprijs.
De kat blijft wel heel, hoop ik…
Zie mijn WhatsApp-je…
Poolijsten dus
Die TL3 lijkt me wel wat.
Had dat eerder gezegd, dan had ik mijn overgemaakte bedrag niet genoemd .
Oh well…
In elk geval een goed initiatief, nogmaals dank aan allen die dit mogelijk maken .
Je zit waarschijnlijk in een groepje van 10 leden. Daarvan heb ik er dus 30. Enige voordeel dat ik heb, is dat ik redelijk zeker weet dat geen van die berichten voor de MS is. Dat dan weer wel.