HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Daar hebben @Schoen en ik al over nagedacht.
Ik moet nog via @SuperC afkaarten

17 likes

Jokes on you, ik was dat al.

stripheld gif

3 likes

Heb je ook een strip gekocht @Chro_No?

7 likes

Waarom begin je over de strip in een discussie over racisme?

Edit: o, wacht. Dit topic gaat over de strip. Ik denk dat ik het begrijp.

14 likes

Dat houdt hij net als zijn profiel verborgen… :wink:

Ik denk het niet… ik kan helaas niet iedereen blij maken hier…

en nu weer over tot de orde van de dag:

Strip
Nog maar twee dagen slapen en dan zijn ze er!!

@watchagain
Ik zal hier in de aankomende strip op gepaste wijze aandacht aan besteden. Koen had een mooi idee dat ik verder ga uitwerken. In overleg met Jaap zal ik een persoonlijke tekst op de strip schrijven en die samen met een kopie van de aankomende aflevering opsturen.

btw @Crownguard gaat deze week de originele versie van de aflevering voor @MonsterT afleveren bij de familie. :pray:

64 likes

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik heb er ziek veel zin in @Jurk ! Ik weet dat dit slecht is, maar stiekem hoop ik dat we als HF in het nieuws komen oid :P. iig bij hetgeen we doneren.

1 like

Wij ook! Er zit ook zo ziek veel tijd van @HanDavinci @Blauwbeer @amaris @Schoen .
Super spannend.

Er was laatst een lid die mij een bericht stuurde en wilde weten hoe hij het beste een bedrag kon overmaken aan het goede doel. Hij had een horloge verkocht en de koper na hem had hem weer voor meer verkocht. Ze hadden besloten een deel van de winst over te maken aan ons goede doel.

Hij wilde niet met naam genoemd worden… want Matteüs 6:2-4

In die tijd zei Jezus tot zijn leerlingen: “Wanneer gij dus een aalmoes geeft, bazuin het dan niet voor u uit, zoals de huichelaars doen in de synagoge en op straat, opdat zij door de mensen geprezen worden. Voorwaar, Ik zeg u: Zij hebben hun loon al ontvangen. Als gij een aalmoes geeft, laat uw linkerhand dan niet weten wat uw rechter doet, opdat uw aalmoes in het verborgene blijve; en uw Vader die in het verborgene ziet zal het u vergelden.”

Ik vind dit een mooie gedachte.

45 likes

Daar sluit ik me 100% bij aan!

1 like

Amen

1 like

Dat zei m’n buurvrouw gisteren ook…

On topic: I fully agree

5 likes

We komen toch indirect regelmatig in het nieuws? Laatst nog bij Jasper zijn winkel.

Ik hoop dat we uit het nieuws weg blijven. Een stroom aan nieuwe “geïnteresseerde” leden in het Rolex Only moeten we niet willen…

Wat een fuifnummer was dat zeg. Kan toch veel korter allemaal. Een Brabantse messias zou hebben gezegd “nie kwèke over oew weldoaden. Da heurt nie”. Dan dronken we bier en geen wijn.

Edit: en een Aalmoes? Was hij dronken? Of was dat echt een ding in die tijd?

8 likes

He’s Back…! :grin:

De naam is No, Chro No!

1 like

Helemaal eens!

2 likes

Nou da’s nice! Anders doen we het zo (als @schoen en @cetera het ten minste goed vinden): ik schrijf me in als de rest en kom op de lijst en betaal dus ook het album en de bijdrage voor het goede doel. Alleen ontvang ik het album van @Zulu. Heeft de organisatie de inkomsten van twee albums en de kosten van slechts eentje (tenzij ik natuurlijk iets win uit de verloting :wink:).

2 likes

euh… de loterij loopt slechts tot 300.
Maar misschien wilt @Zulu zijn prijs met je delen als hij iets wint.

8 likes

Mooi Jurk en wat een werk heb jij, hebben jullie verricht!

3 likes

En while we’re at it, kan er meteen dagelijks meegegeten worden, en mag je zonder consequenties met mijn vrouw naar bed. #forumspirit

17 likes