HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Allen,
Tijd voor de volgende stap. Betalen! Maar ook om de definitieve prijzenpot met jullie te delen. Hoe we deze gaan verloten moeten we nog bepalen, maar we houden jullie natuurlijk ook daarvan op de hoogte! Ook hebben we enkele prijzen gecombineerd. Als je wint, ontvang je de prijs samen met de strip in een pakket.

De prijzenpot

Horloges

  1. MontBlanc Timewalker Reference 7700
    Beschikbaar gesteld door Jaap/SuperC van Ten2Two
  2. De Brunmontagne 'Representor for a week’. Maar dan forever
    Beschikbaar gesteld door Brunmontagne
  3. Invicta 1953
    Beschikbaar gesteld door Taaiewillem. Jurk is achter de schermen nog bezig om te kijken of we hier een custom wijzerplaat bij kunnen laten fixen door Barboendel. We houden jullie op de hoogte!

Goodies

  1. Rayban zonnebril
    Beschikbaar gesteld door Lasteraar
  2. Rolex Goodie-pakket 1
    Bestaande uit Rolex etui/pochette, paraplu en een prachtig boek: Rolex The Watch Book
    Beschikbaar gesteld door Ramon van Crownguard en pw1979
  3. Rolex Goodie-pakket 2
    Bestaande uit Rolex pin, Rolex pet en Rolex paspoort map
    Beschikbaar gesteld door Ramon van Crownguard, Tallahassee en Vespaed
  4. Panerai Goodie-pakket
    Bestaande uit een Panerai Bodywarmer, Panerai riem en Panerai Sleutelhanger
    Beschikbaar gesteld door Wristcandy en Honey_Badger
  5. MontBlanc pen
    Beschikbaar gesteld door HorloG
  6. Omega pen
    Beschikbaar gesteld door GMTplus1
  7. Frederique Manchetknopen
    Beschikbaar gesteld door Honey_Badger
  8. 20x Hard cover watch case
    Beschikbaar gesteld door Ramon van Crownguard

En natuurlijk de klapper:

1 x TL-3 for life! Inclusief een vermelding naar keuze achter zijn naam (waar nu regular oid staat).
Beschikbaar gesteld door Jur en Jurgen van HF.

Ik hoop dat ik alles heb nu. Ik gok van wel.

Tot slot een blijk van waardering. Zoals jullie zien, is de prijzenpot aardig gegroeid. We hebben de prijzenpot zelfs moeten sluiten. Ook omdat we graag het overzicht behouden. Onze dank, en met name die van @Jurk natuurlijk, is meer dan groot! Dus een digitaal applausje voor SuperC, Brunmontagne, Crownguard, Tallahassee, Vespaed, pw1979, Wristcandy, lasteraar, Honey_Badger, GMTplus1, HorloG, taaiewillem, Barboendel, Jurgen en Jur!

Daarnaast een hoop spontane acties en hulp. Zo betaalt twick de enveloppen, heeft Tonnieb zijn Seiko wekker verpatst voor het goede doel en kwam SAT spontaan met het aanbod om een bedrag beschikbaar te stellen voor leden die het net even wat minder breed hebben, maar toch mee willen doen. Ik word er warm van!

Informatie over betalen komt in de post hieronder.

153 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: HF cafe Stripalbum; info vanuit de organisatie

:clap:

10 likes

Zeker.

Hoe is het met je zus?

38 likes

Je hebt een PB.

18 likes

Thumbs up voor de organisatie :+1:t2::+1:t2::clap:t2::clap:t2:

4 likes

:clap::clap::clap::clap:

3 likes

Dank!

En dank voor het regelen van de administratie Koen! :prayer_beads:

7 likes

Zeker!! :pray:t2:

11 likes

Graag gedaan! Nou ja, graag is misschien een iets te groot woord. Maar voor Jurk doe ik het graag.

8 likes

Top geregeld!

3 likes

Heren,
Jullie zijn helden. Ik neem nu al mijn petje af voor de hoeveelheid werk die nu nog moet worden uitgevoerd.
Succes, als ik kan helpen, een pb mag altijd. Geen garantie dat het uitkomt uiteraard.

5 likes

Mooi geregeld en slim ook!
Ben benieuwd naar het mooie bedrag dat er straks overblijft.

We mogen dus ook meer overmaken. Voor het geval dat men dit zich niet zo realiseerde.

7 likes

Als iedereen een tientje meer overmaakt, gaat er € 3000 meer naar het goede doel! :smiley:

Dus kleine bedragen hebben ook een grote impact.

6 likes

:clap:t2: Uiteraard ook voor @HanDavinci en @Blauwbeer

9 likes

Lekker bezig jongens, ben blij dat ik bij de gelukkige hoor! :raised_hands:

Aangezien ik nogal op mijn privacy gesteld ben, en vele met mij denk ik. Vind ik dit geweldig bedacht:

Waarom de adresgegevens in de betaling?
Wij willen jullie gegevens uiteraard beschermen en dat kunnen we doen door jullie adresgegevens alleen in de gesloten bankomgeving te houden. We nemen van daaruit de gegevens over op de enveloppen waarin we strip toesturen. Zo weten jullie zeker dat deze gegevens nergens anders worden opgeslagen, GDPR-proof! De rekening wordt na de actie gesloten. Met deze rekening betaal ik ook de factuur voor de drukker en de verzendkosten. En wat er overblijft gaat direct naar Stichting Doe Een Wens!

14 likes

Voor alle 4 de mannen :clap::clap::clap::clap::clap::clap: !

4 likes

Mooi geregeld, mooi doel en mooie prijzen. Hartstikke bedankt !

3 likes

Top geregeld Koen! Ik zie de pb wel verschijnen.

3 likes

Top zo!!!
Sowieso een erg mooie actie!!!

Complimenten voor de organisatie :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 likes