HF Cafe Stripalbum: Uitslag prijzen

Gefeliciteerd allen! Niet alleen met de prijzen maar ook met het succes van deze geweldige actie! Een kleine extra felicitatie aan @Jasper uiteraard :wink: .

5 likes

Dank u! :stuck_out_tongue_winking_eye: Jij bedankt voor het beschikbaar stellen van het horloge, wat een prijs zeg! :heart_eyes:

6 likes

Alle prijswinnaars, van harte gefeliciteerd :clap: :clap:

3 likes

Dank aan de initiatiefnemers, proficiat aan al de winnaars en zelf kijk ik met spanning uit naar de strip

3 likes

@ alle gelukkigen
Van Harte Proficiat :champagne:

3 likes

image

image

Je mag trots op jezelf zijn Jur. :facepunch:

Gefeliciteerd winnaars!

7 likes

:grimacing:

2 likes

Iedereen van harte gefeliciteerd! En hulde aan de organisatie, wat een klus!

2 likes

Gefeliciteerd allen en veel plezier met de gifts. Nu de kids nog :slight_smile:

2 likes

237: Zarkus.

Hieronder de lijst met jouw prijzen:

Sorry. Maar jij hebt al een Tesla. Dus je bent hoe dan ook een winnaar.

7 likes

Die staat bij de schadehersteller :tired_face: maar een high-five van Schoen is ook fijn :kissing_heart:

3 likes

Felicitaties aan de winnaars, en mijn complimenten aan alle betrokken mensen bij deze actie ! Echt geweldig gedaan, en ben erg benieuwd naar het resultaat van de strip ! :+1:

2 likes

Fantastisch geregeld mannen!
Winnaars gefeliciteerd!

2 likes

Gefeliciteerd allemaal met de mooie prijzen!

2 likes

Is die lenig genoeg om zo hoog te trappen?

1 like

SuperSchoen wel.

3 likes

Geweldig!

2 likes

Ongelooflijk win nooit wat en nu dan zo’n pracht horloge. Jaap/@superC bedankt voor het doneren van deze fantastische Montblanc ook de organisatoren, beheerders van het forum en de donateurs bedankt voor jullie inzet, tijd en energie!
Aangezien ik in Spanje woon zal een persoonlijke ontmoeting met Jaap helaas op de nodige problemen stuiten.
Geweldige actie

16 likes

Ik kom er net pas achter dat ik zo’n gave Watchcase van @Crownguard gewonnen heb! Gaaf!

Gefeliciteerd iedereen en hulde voor de organisatie!! Kan niet wachten op de strip!

10 likes

WAT ?, niks gewonnen ?

This must be fraude. :sunglasses: :rofl:

—.------.----------.------------.------------.----------

Alle winnaars gefeliciteerd.
En alle lof aan Alm… , uhhh, de organisatoren en sponsoren van dit super initiatief.

:ok_hand:

8 likes