HF-CHALLENGE: Ontwerp het logo van Instagram: The Watch Brigade

Die dingen zijn vies.

De TS is heel erg dankbaar voor de inzendingen. En de winnaar gaat gekozen worden eind van de maand als ik terug ben van vakantie en het boek binnen is. Prettige dag verder :+1:

1 like

Wat mij betreft staat ie al 1200 in de min.
Maar ach :rofl:

Nee hoor, gewoon non retteketet tralala!!

2 likes

Wij zijn dankbaar voor jouw motiverende opmerkingen op dit forum! :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

1 like

Zo ben ik. Graag gedaan

5 likes

Some random guy with his best Jack Nicholson impression:

’It’s has been nine days, when will you choose the fucking winner?'

chinatown-1

4 likes

@rlc Ralph is eerst nog even lekker op vakantie, wacht verder inzendingen graag af en zal bij thuiskomst (als de oogst afdoende is) op zijn gemakje een winnaar aanwijzen.

Dus nog even geduld boys.

1 like

tenor

Precies. Groetjes uit IJsland

5 likes

Nice!

1 like

Dat is een land waar ik ook nog een keer heen wil!
Veel plezier nog en rust goed uit, zodat je een weloverwogen beslissing kan maken. :+1:

2 likes

Tof! Doe je heel IJsland aan of maar een deel zoals de Golden Circle?

Dit is tweede keer IJsland vorige keer in de winter het zuiden gedaan. Golden circle, Stranden van Vic, Jorkunsalon, etc. Nu naar het noorden in de zomer

2 likes

Vond zelf het gebied Akureyri, HĂșsavĂ­k en Reykjahlíð het mooiste. In het oosten is er weinig te beleven :joy:

Geniet ervan! Wil nu ook weer terug! :iceland:

Hebben we al een winnaar?

1 like

Ik ben er hard over aan het nadenken. Ben momenteel ook nog niet thuis, mijn vakantie is nog niet om. Wordt vervolgd no worries :wink::+1:

2 likes

Het is gewoon zĂł spannend. :slight_smile:

2 likes

Als het nog lang duurt, kies ik er 1.

Ben er wel een beetje klaar mee zo onderhand.

2 likes

Heb nog vakantie amice. Chill the F down. Zou na mijn vakantie en winnaar kiezen. :+1:

Is er ook een publieksprijs? Voor het logo dat wij het mooiste vinden?

2 likes