Is dat een ban die je af kunt kopen??
Geweldig
leuke uitdaging ik ga ook effe photoshoppen
De teller staat op 17 inzendingen! Mooi werk allemaal. Keep them coming
Dat heb je zo toch goed voor elkaar, eigenlijk zouden alle inzendingen iets moeten krijgen.
Complimenten aan alle inzendingen.
Keep them coming…
IS THIS A JOKE TO YOU?!
Nee hoor ben bloedserieus. Degene met voor mij het perfecte logo en toekomstig logo van The Watch Brigade ontwerpt krijgt het boek a man & his watch.
Hoeveel wil je er nog hebben dan? Hier zitten toch genoeg nieuwe logo’s tussen?
Ben benieuwd wie er nu gewonnen heeft!
Vooruit… nog één duit in het zakje in twee verschillende fonts. Kleuren staan natuurlijk niet vast en ik heb THE even weggehaald aangezien je op Instagram ook gewoon Watch_Brigade heet.
Het kroontje is los te gebruiken als Avatar.
Challas!
Heb hier toch een beetje moeite mee. Er zijn een aantal HF leden die enorm veel moeite hebben gedaan om voor jou iets te ontwerpen. Die doen dat niet voor een boek. Die doen dat om jou op weg te helpen of om hun vaardigheden hier te tonen.
En dan is dit jouw reactie.
Bij een reclamebureau betaal je honderden tot duizenden euro’s voor het ontwerpen van een “perfect” logo.
Bijzonder!
Of om vaardigheden bij te schaven. Vind het best leuk om met Photoshop te klooien, radiale patronen maken had ik nog niet eerder gedaan en ook gestileerde vormen als de pet had ik nog nooit zelf gemaakt. En het gebruik van hulplijnen in Photoshop is ook een uitkomst. Best wat bijgeleerd.
Wat @RLC verder met de afbeelding doet, moet hij zelf weten.
Probeer het anders eens in Illustrator… Logo’s maken in Photoshop is eigenlijk niet handig aangezien dit geen vectoren zijn en vaak bij productie toch problemen op gaat leveren.
Illustrator werkt ook veel makkelijker op het gebied van uitlijnen, vormen tekenen tot op honderdste nauwkeurig etc. etc. etc.
Ik steel je topic dan maar even
Mocht iemand een logo of huisstijl nodig hebben. Ik ben te huur en je betaald mij uit in vintage horloges.
Geen grapje
Huisstijl is Omega of Tissot chrono
Logo allleen is Tissot zonder chrono
Website is … nee laat maar. Websites zijn niet tof
Overigens worden meerdere merken overwogen.
KEEP THEM COMING
Helemaal met je eens
Logo’s in Photoshop maken is hetzelfde als diesel in een benzineauto gooien. Het gaat heeel even goed en dan begint de ellende