HF erg interessant voor liefhebber

Welkom Hans!

Heb je misschien nog ergens horloges van weleer die buiten bedrijf op zolder in een doosje liggen?

Dat zeg ik!

Hans, welkom op HF!

Welkom en veel plezier op het forum Hans!

Ja mijn eerste omega was uit 1962. Zelf met vakantie baan verdiend en vorige jaar voor € 1000 verkocht
Eigenlijk spijt van…

Van harte welkom her.

welkom, mooie certina ook, zeker 1 waar je veel plezier aan kunt beleven

Welkom!

Welkom op het forum!
Mooie honby hebben we toch, die los staat van leeftijd en andere ‘spannende’ dingen.

1 like

Welkom; top dat er weer ervaring wordt toegevoegd,
:+1:t3:

Na 10 weken wachten gisteren kunnen ophalen. Mooie special edition van Certina!

14 likes

Heerlijk de zee in !!!
:+1:t4::wink:

1 like

Die zien we niet vaak. Welkom. :slight_smile:

Goed om te zien dat er nog meer lieden zijn die de engineering van Omega niet zo vertrouwen. :+1:

1 like

Geachte,dit is een Horlogeforum,geen forum voor taalpuristen

2 likes

Welkom op HF en veel plezier hier!

Beste Hans,

Welkom hier en chapeau voor je kleine maar fijne collectie!
Leuk om te zien dat iemand die wat meer op leeftijd is, kiest voor relatief jonge en sportief dragende horloges. Zelfs om er mee de zee in te gaan :sunglasses:.
De meeste heren op leeftijd kiezen toch voor een veilige Tissot of als ze gek doen, voor een Longines oid. En dan over het algemeen minder sportieve modellen.
Laat ik zo zeggen: ik hoop dat ik zelf tegen de tijd dat ik jouw leeftijd bereik, ook nog zo jong van geest en van keus zal zijn!

Groet,
:+1:
Otto

2 likes

Welkom!

Welkom Hans!

Dan ben je denk ik het oudste forumlid, waarmee gefeliciteerd!

Zo is dat, gewoon kort houden die boel. Pak ze. :muscle:

Topduo. We zijn hier overigens dol op foto’s. :wink:

1 like

Beste Hans,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Mijn complimenten voor uw collectie! :ok_hand:

Ik wens u graag heel veel plezier toe hier op het forum en uiteraard wens ik u ook nog veel mooie horloges toe! :slightly_smiling_face:

Vriendelijke groet,
Harry.

@anon50762135EV heeft gelijk: zonder plaatjes telt hier niets! :wink:

2 likes

Dank allen voor de meelevende reacties
Uiteraard snuffel ik regelmatig en bij UhrenMiquel.de vond ik een mooie Rolex Seadweller 4000 voor bijna 11k. Voorlopig boven mijn begroting
Wat mij opviel is de grote gelijkenis met mijn Certina DS Action Sea Turtle 300m
Kwalitatief en qua restwaarde uiteraard niet te vergelijken maar op zich lijkt het wel een kopie en neigen naar plagiaat van de Swatch groep

Je bent nogal snel met die conclusie.
Heb je soms een lijst met de geboorte data van alle forumleden ?