HF erg interessant voor liefhebber

Wat zal het zijn, 75 jaar oud?

cutcaster-photo-100758155-Vintage-watch-maker

1 like

Ik heb geen idee hou oud u precies bent? Dat heb ik ook niet beweerd. Uit contact wat wij ooit via PB hebben gehad, had ik wel al begrepen dat u ouder bent dan ik. Ik loop tegen de 60 jaar. Meer weet ik niet, dus ik doe geen uitspraken. :slightly_smiling_face::+1:

Twee meer dan de opgave van het nieuwe forumlid.

1 like

Ik heb niets over uw leeftijd gezegd. Iemand anders deed dat. U antwoordt wederom naar de verkeerde persoon. Maakt niet uit, maar ik kan er niet op reageren. :smiley::wink:

Beste Otto,
Ach vroeger waren het de klokken toen we de veilingen afstruinden en mooie wandklokken en tafelklokken verzamelden
Die markt is wel ingezakt maar komt ook wel weer terug
Verkopen heb ik nooit gedaan omdat ik wat ik indertijd gekocht heb nog steeds erg mooi vind
Tja en dan nu de kleinere uurwerken, eindeloos in aantal en ook daar zal de smaak de keuze bepalen en niet de al of niet zekere waardevastheid
Zo is bijv een Rolex Datejust !! 41 mm best mooi en eenvoudig maar het is de vraag of je daar 6k voor WILT betalen. Er zijn er zoveel te koop en er is veel kostbare marketing doo
Rolex
Omega Speedmaster en Seamaster zijn gebruikt zoals ik ze heb gekocht met discount van 30% ( 2 jaar oud) redelijk betaalbaar en op aankoopprijs best waardevast
Ik wil verzameling nog uitbreiden maar kijk rustig uit naar wai IK mooi vind
wat een leuk forum soms en ook leerzaam
vr grt Hans

1 like