Perfect😀
mooi horloge is echt mijn smaak. Mijn man houdt meer van andere horloges!
Bedankt voor het vertrouwen maar we gaan het toch echt morgen zien;)!
O jij bent de vrouw van Ferry. Leuk toch, allebei in de horloges.
Mooi
Dit gaat er om spannen!
Dan nog snel even deze post verwijderen en een nieuwe maken want:
Dank jullie wel voor de deelname aan de honderdste HF foto challenge “Spotlight”.
De inzending van foto’s voor deelname aan HF foto challenge #100 “Spotlight” is gesloten. Foto’s die hierna worden geplaatst, doen niet meer mee aan deze challenge.
Er zijn veel fantastische foto’s ingestuurd waardoor de selectie erg moeilijk is.
Nu is het aan mij de taak om een selectie van maximaal 19 foto’s voor de stemronde te maken. In de poll die beschikbaar is, kunnen maar 19 deelnemers worden geplaatst. Je zou kunnen zeggen dat de foto’s die nu al de meeste likes hebben, alvast kunnen worden geselecteerd voor de poll, maar om op die basis een selectie te gaan maken zou niet correct zijn. De foto’s die als eerste zijn geplaatst en daardoor het langst in beeld zijn geweest, hadden meer tijd om likes krijgen.
Het zou zelfs zo kunnen zijn, dat de mooiste foto’s in de laatste minuten voor de sluiting worden geplaatst en deze inzendingen daardoor geen of weinig likes krijgen.
Het al verkregen aantal likes beschouw ik als een indicatie, die ik een beetje mee kan nemen voor de selectie.
Er mogen geen “Wrist Shots” meedoen, altijd zijn er wel weer een paar deelnemers die dit over het hoofd zien, kan mij ook overkomen.
Waar kijk ik naar:
1/ Selectie op het reeds verkregen aantal likes in het HF foto challenge #100 “Spotlight” topic.
2/ Selectie op basis van wat ik de mooiste foto’s vind (als organisator van een challenge mag je dat)
3/ Selectie op basis van de foto zelf, bijvoorbeeld techniek: licht, scherpte, compositie (voor zover ik dat kan beoordelen).
4/ Om zo veel mogelijk onbevooroordeeld te selecteren, kies ik de foto’s uit zonder dat de namen van de deelnemers er bij staan, jullie zullen begrijpen dat het mij niet helemaal zal lukken om alle namen te vergeten.
5/ Uit de overgebleven foto’s selecteer ik de foto’s die het thema “Spotlight” het meest benaderen.
6/ Als laatste maak ik een lijst van de foto’s op basis van voorgaande selecties en hieruit kies ik 19 deelnemers voor de stemronde (dit lijkt me het moeilijkste deel van de selectie).
Er zijn veel ongelofelijk mooie foto’s binnengekomen, iedereen heeft zijn of haar best gedaan.
Het is een voorrecht om als winnaar van de voorgaande ronde deze selectie te mogen maken, maar ik wil daar zo zorgvuldig mogelijk mee omgaan.
De uiteindelijke keuze van de winnende foto wordt door jullie gemaakt vanuit de poll met 19 door mij genomineerde foto’s.
Graag wil ik iedereen bedanken die aan de challenge hebben meegedaan. Natuurlijk ook degene die de stemronde niet hebben gehaald, geef de moed niet op en doe een volgende keer gewoon weer mee.
Zelf ben ik ook vaak niet geselecteerd, maar meedoen is sowieso leuk en leerzaam.
Aan mij nu de taak om de 19 te selecteren foto’s in een poll te zetten. Dat is nog wel even een dingetje, omdat ik nog niet precies weet hoe dat moet.
De link naar de poll heb ik klaarstaan, maar uiteindelijk de foto’s op een fraaie wijze in de poll zetten, moet ik in de praktijk nu voor het eerst zelf gaan doen.
Als dat is gelukt, zal ik de poll voor de stemronde z.s.m. (binnen enkele dagen) met enige ruchtbaarheid in het stemronde Topic plaatsen.
Iedereen mag stemmen, ook al heb je niet meegedaan met de foto challenge, ik hoop op erg veel stemmers.
De winnaar mag het thema voor HF foto challenge #101 bedenken en vorm geven.
We zien elkaar weer in het “stemronde” topic.
Mooi gesproken Hans.
Inderdaad, dit was een van de fraaiste eind speeches Hans!
Mooi @HansT je neemt je taak serieus als organisator. Altijd leuk als er extra moeite wordt gedaan voor zoiets!
Alvast bedankt voor de mooie organisatie @HansT! Er zijn inderdaad erg mooie foto’s ingezonden! Je zal er nog een flinke kluif aan hebben!
Uiteraard hoef je jezelf niet te verklaren, maar ik vind het heel prettig dat je omschrijft waar je naar kijkt! Daar kan iedereen wat van leren bij het maken van volgende foto’s. Top dus
Om foto’s in de poll te zetten. Wat ik heb gedaan is de 19 foto’s opgeslagen op de computer/smartphone. Zo kun je ze makkelijk plaatsen in je poll.
Succes en we zien de poll graag tegemoet! Spannend!
De stemronde staat online dankzij @Colnago, Vincent heel erg bedankt voor jouw hulp!
Stemronde Topic:
Zaterdagavond 7 oktober 2023 om 22.00 uur is de winnaar van de foto challenge bekend.
1e keer en ik sta erbij !