Het was erg moeilijk om een selectie te maken uit al die prachtige inzendingen, maar hier zijn de 19 genomineerde foto’s.
Er kan gestemd worden tot zaterdagavond 7 oktober 2023 om 22.00 uur, zodat de winnaar zich de zondag er na in alle rust kan bezinnen op een nieuwe HF foto challenge😀. Iedereen mag drie stemmen uitbrengen.
Voor alle duidelijkheid: @hanst heeft bij deze alleen gehandeld in het schrijven en het kiezen van de foto’s. Ik probeer enkel de pol goed te zetten Ziet iedereen hem zoals het hoort? Kan er gestemd worden?
Ik ben ben bang dat als ik nu iets aanpas de huidige stemmen verloren gaan. Je klikt zoizo de foto’s aan waarop je wilt stemmen dus er gaan geen stemmen naar verkeerde foto’s
Leuk dat ik ertussen sta! Heb gestemd op de prachtige Breitling. Foto vertegenwoordigd, vind ik, het beste de opdracht. Plus, het horloge zelf is schitterend.
Goede pol toch en ach die nummertjes zijn niet echt nodig, top dat je dat hebt gedaan Vincent. En natuurlijk ook een pluim voor @HansT voor de challenge . Aan reclame heeft het niet ontbroken
De Tudor en de Breitling gestemd. Beiden voor mij even mooi, de Breitling staat bijzonder mooi op de plaat maar de compositie en kleuren bij de Tudor vind ik net wat fijner. It’s a tie
Ik heb dit al vaker gezien.
Je stemde op een foto, je kijkt een tijdje later wie er zoal nog meer op gestemd hebben, en je eigen avatar staat er niet meer tussen.
100 % zeker dat ie er in het begin wel bij stond.
In dit geval de foto die veruit de meeste stemmen heeft.
Hebben meer mensen dat ooit gezien. Of, zien anderen mijn avatar er wel bij staan. Of, is hier iets anders aan de hand?
Stemmers/avatars worden in chronologische volgorde weergegeven. Jij hebt net gestemd, dus je avatar staat wat verder in het rijtje, waardoor die niet altijd te zien is.