Succes voor alle inzenders
0% voor de Steinhart… Kom op jongens… Dat ik niet zou winnen, dat was me duidelijk, maar wil er niet één iemand op me stemmen?
Heb wel m’n best gedaan voor Steinhart zag ik achteraf😀
Zit het in de naam?
Zie nu dat er 2 staan. Mooie horloges toch?
Kom op mensen.
Nou mijn stem heb je hoor
grt Roedolf…
Jeej! Dank u!
Als het goed is kun je zelfs met een voddige Tommy Hilfiger winnen .
Een fotowedstrijd moet om de foto gaan, niet om het horloge toch?
Was met een knipoog Eddie.
Mee eens!
Even een upje voor deze stemronde.
Tot vanavond 22.00 uur kan er nog gestemd.
Gaat het net als met Max Verstappen of kan de de beoogde winnaar nog van de troon worden gestoten😀?
Om 22.00 sluit de stemming en dan zal ik de winnaar bekend maken.
Het moet een bijzonder gevoel zijn om de honderdste HF foto challenge te winnen!
Denk het wel, maar ik zie ook een eervolle vermelding (2e plek) aankomen voor een rookie
Ik zie toch verschuiving nu! Spannend!
Toch jammer dat je zelf niet mee mag doen.
Uitslag stemronde HF foto challenge #100 “Spotlight”
Het is officieel, de honderdste winnaar van “HF foto challenge” is @Bro
De winnende foto door Wouter gemaakt is een prachtige compositie van licht en tijd: “een in goddelijke stralen badende Breitling Premier Norton B01”.
Wouter van harte gefeliciteerd, je hebt overtuigend gewonnen!
De eerste prijs is voor jou: dat is het mogen organiseren van HF foto challenge #101.
De eeuwige roem had je al bereikt met je allereerste gewonnen challenge, voor “eeuwig” heb ik geen superlatief, dus dat blijft dan maar gewoon roem voor altijd.
Dat geldt natuurlijk ook voor alle andere winnaars van eerdere HF foto challenges.
Er is ook dit keer weer enthousiast meegedaan met de challenge, er zijn veel prachtige foto’s ingezonden, er zijn veel stemmen uitgebracht en de foto’s zijn erg vaak bekeken.
Iedereen van harte bedankt, het was bijzonder om de honderdste HF foto challenge te mogen organiseren.
@Colnago Vincent, dank je wel voor jouw hulp met het opzetten van de stem topic.
We kijken uit naar HF foto challenge #101
Nog een keer de winnende foto van HF foto challenge #100 “Spotlight”:
Pas nu kan ik op m’n lauweren rusten na het winnen van HF foto challenge #99 “Minimalisme”,
Met een hartelijke groet,
@HansT
Proficiat Wouter. Ik had niks anders verwacht. @HansT bedankt voor de organisatie en productplacement