Stemronde HF foto challenge #100 “Spotlight”

THANKS!! Dank voor de feilloze organisatie @HansT Ik had niet verwacht zo snel weer te winnen. Aangezien er altijd mooie foto’s gemaakt worden, en ik lang niet altijd goed inschat welk beeld de HF kijker apprecieert.

Leuk om nu de meeste overwinningen te hebben :smiley: (ik ben nogal competitief ingesteld. Sorry.)
Ik vind het vooral leuk om elke keer uitgedaagd te worden met een fotoopdracht, waarbij de fotochallenge je eigenlijk een kader geeft. Ik heb +10 jaar professioneel gefotografeerd, en heb altijd vooral mensen gefotografeerd. Toen ik een punt achter mijn fotografie carrière heb gezet, heb ik eigenlijk zeer weinig gefotografeerd. Tot ik mijn horloges ben gaan fotograferen. Daar heb ik mijn liefhebberij voor fotografie en de algehele liefde voor fotografie weer teruggevonden. Geloof mij, na zolang professioneel te fotograferen maakte ik bijna geen foto’s meer voor mezelf, of gewoon for the fun of it. :smiley:

Sorry lang verhaal. De wijn smaakte goed vanavond. Cheers!

14 likes

Absoluut geen sorry! Je bent een terechte winnaar! Van harte gefeliciteerd!
Ik kijk uit naar de volgende wedstrijd!

@HansT, hartelijk dank voor het organiseren van deze wedstrijd met een mooi thema. Ik heb er van genoten!

2 likes

Goed man!
Echt een geweldige foto, en daarmee de absoluut en volledig terechte winnaar van de 100ste HF foto challenge. Gefeliciteerd :partying_face:

2 likes

Haha toch bedankt, ik voel me volkomen een Piastri in dit verhaal. Dus de overwinning gaat vanzelf een keer komen! Op naar 101!

5 likes

Van harte :partying_face: van deze foto verlies ik met trots.

2 likes

Dan wil ik hier ook graag mijn felicitaties plaatsen voor de organisatie en de winnaar :+1:

2 likes