HF Foto Challenge #107 - Watch (and) Book

Op de foto een Japanse Lotus, een mooi Japans boek en een nog mooier Japans horloge.

21 likes

Dank je wel Arjen :pray::+1:

1 like

One e-reader to rule them allโ€ฆ :wink:

12 likes

Bovenstaande leerzame boekwerkjes van onze trouwe ANWB, inspireerden mij tot de keuze van mijn โ€œDriversโ€ edition Omega bij deze interessante challenge.
De beide boekjes zijn uit resp. 1954 en 1956.
En zeer verhelderend geschreven door de hoofdredacteur van de Autokampioen.

De illustraties en het taalgebruik zijn een tractatie!

Nu komt, irritant bumperklevend, mijn inzending. :sunglasses:

Dank u voor uw aandacht. :wink:

22 likes

Mooi Jan, met de Chronostop :ok_hand:

1 like

Dank je Anthony!

1 like

Deze doen niet mee voor de wedstrijd (archieffotoโ€™s en de eerste heeft al eens meegedaan), maar wel gewoon leuk voor het thema:

29 likes

15 likes

16 likes

Ik moest even heel goed kijken waar het boek was. Tot ik realiseerde dat ik eigenlijk naar het horloge moest zoeken :+1:

4 likes

Het horloge ligt op het boek op de onderste subdial van de chronograaf. (s)Watch (and) Book. Als je het ziet dan kun je het bijna niet niet meer zien :thinking:

4 likes

Ja fascinerend is dat. :grinning:
Knap gevonden. :ok_hand:

1 like

Ja echt leuk gedaan.

1 like

Dank jullie wel Jan en Robin :pray::+1:

1 like

11 likes

Surah Alโ€™Asr. Een van de kortste en diepste verzen van de Quran. Hoe tijd alleen de hoogste waarde heeft, en de mens deze voor het goede moet aanwenden.

ูˆูŽุงู„ู’ุนูŽุตู’ุฑู โƒ ุฅูู†ู‘ูŽ ุงู„ู’ุฅูู†ุณูŽุงู†ูŽ ู„ูŽูููŠ ุฎูุณู’ุฑู โƒ ุฅูู„ู‘ูŽุง ุงู„ู‘ูŽุฐููŠู†ูŽ ุขู…ูŽู†ููˆุง ูˆูŽุนูŽู…ูู„ููˆุง ุงู„ุตู‘ูŽุงู„ูุญูŽุงุชู ูˆูŽุชูŽูˆูŽุงุตูŽูˆู’ุง ุจูุงู„ู’ุญูŽู‚ู‘ู ูˆูŽุชูŽูˆูŽุงุตูŽูˆู’ุง ุจูุงู„ุตู‘ูŽุจู’ุฑู โƒ

By time, indeed, mankind is in loss, except for those who have believed and done righteous deeds and advised each other to truth and advised each other to patience.

Komt dat even goed uit dat de HMT arabische cijfers heeft. :sunglasses:

22 likes

35 likes

:eyeglasses:jant gedaan :ok_hand:

1 like

18 likes

14 likes