Geweldig, er zijn binnen een dag al 16 mooie foto’s geplaatst voor de challenge👍🏻
Daar zitten wel “echte” boeken in
Geweldig, er zijn binnen een dag al 16 mooie foto’s geplaatst voor de challenge👍🏻
Daar zitten wel “echte” boeken in
Swatch ‘As Time Goes By’
Boek ‘The Race Never Stops’
Camera ‘iPhone 14’
De 1ste foto is mijn inzending voor de HF-Fotochallenge #107, Watch (and) Book.
" Wanneer Zlatan inmiddels al even geaard is in Manchester, neemt hij een item op met Thierry Henry. De twee staan in een gym op het trainingscomplex van United, waar de Fransman iets opmerkelijks constateert. Enkele iconen van United staan in het groot uitgebeeld, maar Zlatan nog niet? Hoe kan dat? “Ze weten nog niet hoe god eruit ziet”, reageert Zlatan, waarna Henry het niet meer houdt van het lachen".
Zlatan is de Rolex onder de voetballers
Zo leuk én mooi
[quote=“HansT, post:1, topic:493524”]
De sluitingsdatum van de inzendingen is zondag 1 oktober 2023 om 23:59
[/quote] (dit is natuurlijk een onjuiste datum)
@laurentiuss maakte mij er op attent dat ondanks dat ik tweemaal de sluitingsdatum van zondagavond 11 februari 2024 om 20.00 uur heb vermeld, er in het reglement per abuis nog een sluitingsdatum van een oudere Foto Challenge staat vermeld.
De sluitingsdatum van HF Foto Challenge #107, “Watch (and) Book is en blijft dus zondagavond 11 februari 2024, 20.00 uur
Inmiddels zijn er al 29 prachtige foto’s binnengekomen, geweldig👍🏻
Schot in de roos Hans! Dit is wel een van de betere challenges.
Nu 2 dagen bezig en zo’n 15 foto’s per dag. En nog 14 dagen te gaan dus zou kunnen sluiten met…
Dank je wel Jan, overigens is de Foto Challenge gisteravond pas begonnen, het is dus nog maar 1 dag bezig😀
Complimenten Anthony