HF Foto Challenge #109 Lego

Superleuke foto met die retro mini figures.

Echter:

Zo streng wil ik niet zijn :smiling_face: en ik vind beide foto’s erg leuk! Van mij mag je kiezen welke foto je uiteindelijke inzending is :wink:

1 like

Ok bedankt…wat mij betreft is ‘Dark side of the Maen’ mijn inzending. Ik heb extra nog ‘the making of’ erbij gedaan. Dan hebben jullie een beeld hoe de foto tot stand is gekomen. Nu mijn dive-moonwatch maar eens af gaan stoffen van dat maanzand.

22 likes

Mijn bijdrage: Starry Night

29 likes

Vincent v Gogh te knap af.

1 like

Super! :+1: :muscle: Ik mag de wedstrijd uiteraard niet beïnvloeden, maar persoonlijk vind ik dat ook de leukste foto… dat gezegd hebbende, de making of foto is ook weer fantastisch. De foto’s bij elkaar is een leuk drieluikje!

Ik zie nu trouwens dat alle wielen ook erg retro zijn haha. Is het allemaal retro Lego, of opnieuw uitgebrachte sets?

1 like

Heel erg retro hoor…meer dan 40 jaar oud. Uit mijn verzameling :slight_smile:

1 like

Scooby on the beach :beach_umbrella:

15 likes

Mag Playmobiel ook? :sweat_smile:

2 likes

Hahaha tof :+1:

Tja de opdracht is Lego :thinking:

1 like

Hij gaat weer lekker :laughing:

Terug naar de ontwerphoek…

4 likes

Hahaha dankje! Maar de foto was wel heel erg leuk! Nu je de toon hebt gezet met deze story telling foto met Playmobil, hebben we hoge verwachtingen van je Lego foto :grin:

1 like

Ja, het is wat,1e ontwerp was wel van lego ( iets met een boerderij), toch maar eerder naar bed gaan i.p.v scharrelen op hf tot de late uurtjes :grinning:

1 like

Ninjago vs Titanium-man.

Al mijn klassieke Lego ligt al bij de kleinkinderen thuis.
Maar tegenwoordig spelen ze liever met Marvel Lego.
De achtergrond is wel een klassieker, de binnenkant van een dubbel LP :thinking: vast wel bekend bij de liefhebbers.

17 likes

Nou en of! Wereldplaat. Out of the blue ELO

3 likes

Yes :+1:

2 likes

Mosgroen everywhere. :green_circle:

27 likes

Catch the thief :speedboat:

31 likes

Less is more :melting_face:

16 likes

Yes!!! Het is weekend!!! Voordat je van het mooie weer gaat genieten, pak nog even snel je camera, Lego en horloge en maak er een shot van!

Fijn weekend!

17 likes