HF Foto Challenge #109 Lego

20 likes

18 likes

Houston ill think we have a winner

1 like

Ha ja nou heb ik deze nou net niet als inzending voor de wedstrijd…Houston we have a problem :grinning:

2 likes

Een supertoffe challenge, wat een boel leuke foto’s weer.
Dat is nog een uitdaging voor @JuKo om daar een selectie uit te halen.

1 like

Tot nu toe is het aantal inzendingen nog onder de 19… maar zoals je zelf al zegt wil ik graag een uitdaging hebben om tot een selectie van 19 te komen :grin: dus kom maar op met die knappe foto’s!

Ik had nog een leuke foto in het Lego Only topic gevonden, maar tot nu toe heeft hij zich nog niet gemeld :grin:

3 likes

Work in progress. Echte foto volgt zodra de entourage klaar is :grin:

7 likes

15 likes

18 likes

‘What the hell?!? Waarom zie ik mezelf hier in stukken liggen??? Oh nee hè… JuKo heeft toch niet een nieuw Lego setje?’

Ja dus… daar kwam vriendinlief gisteren mee aanzetten toen ze boodschappen had gehaald.
Mooie aangelegenheid om daar even snel een foto van te maken en een upje mee te doen :grin:

19 likes

Tja Lego genoeg hier in huis. Niet veel van in elkaar helaas :rofl:

18 likes

Laatste foto! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Super leuk thema @JuKo, bij deze mijn inzending (na een avondje Legoën :smiley: )

Hieronder nog een fotootje van de lego camera vs de echte (doet uiteraard niet mee met de wedstrijd :wink: ). Ze lijken echt goed op elkaar :slight_smile:

20 likes

Ontzettend leuk gedaan!

Na deze dag nog vier dagen te gaan. Ik ben benieuwd wat er nog gaat binnenkomen.

1 like

Het weekend staat voor de deur! Nog ruim de tijd dus om je foto in te sturen!

1 like

Haar inzending is al gepasseerd, maar ze heeft net een nieuw setje af

10 likes

De wedstrijd is inmiddels gesloten. Iedereen heel erg bedankt voor de leuke inzendingen!

Later zal ik een nieuw topic openen waar gestemd kan worden. Uiteraard zal ik de link naar dat topic hier plaatsen!

7 likes

Bedankt voor het organiseren JuKo!

1 like

Stemtopic is geopend!

1 like