Stemtopic Fotochallenge #109: Lego

Yes! Daar is die dan! Tijd om te stemmen! Ik wil iedereen bedanken voor de inzendingen! In totaal kwamen er 20 geldende foto’s binnen. Toch rot dat net één foto moet afvallen… maar ja, ik kan in de poll helaas maar 19 foto’s plaatsen, dus no hard feelings :blush: :hugs:

Zoals gewoonlijk kunnen jullie op drie foto’s stemmen. Jullie kunnen stemmen tot zondag 21 april tot 20:00 uur. Moge de beste winnen! Ik kijk in ieder geval al uit naar het thema van de toekomstige winnaar/winnares!

12 likes

Weer heel toffe foto’s zitten hierbij . Stem uitgebracht.

2 likes

Ja hè… ik vind het zelf lastig kiezen.

2 likes

3 foto’s gekozen waarbij het horloge een wezenlijk onderdeel uitmaakt van de foto.
Is, denk ik, toch net wat leuker dan een lego opstelling waar dan willekeurig een horloge bij ligt.
Maar dan was het nog een moeilijke keuze.

4 likes

Gaaf zeg! Heel mooi gedaan

1 like

Drie keer gestemd, prachtige foto’s! Dit keer heb ik niet meegedaan, omdat ik m’n schoenendoos met LEGO van vroeger niet heb teruggevonden, ligt ergens verstopt op zolder😅.

1 like

Stem uitgebracht was idd lastig, hulde aan alle voor het mooie werk🙌🏻

1 like

Zitten weer mooie inzendingen bij! Stem is uitgebracht :slight_smile:

1 like

Gestemd :+1:
Tof onderwerp, fantastisch georganiseerd Julian!

1 like

Heel leuk thema @JuKo :+1:t2:
Dank voor de organisatie

1 like

Mooie inzendingen! :heart_eyes:

1 like

Props voor wie deze foto ook maar gemaakt heeft. Ouderwetse space-lego. Super vokking cool. Zo retro, zo tof. Ik had daar als kind dozen vol van. Ik kreeg bijna tranen in m’n ogen. Sterker nog, dat ruimteschip met die open zwenkende achterkant waar je dat kleine truckje in kon rijden had ik. ook.

Man man man man man. Zo maken ze ze niet meer.

9 likes

Haha kijk, dat deze foto challenge dit te weeg heeft gebracht had ik niet kunnen voorspellen, maar ik ben blij dat het toch zulke emoties naar boven haalt. Lego blijft gewoon heel erg cool! Ik zou ook wel weer eens de kist met oude Lego bij mijn ouders vandaan willen trekken. Van een paar setjes heb ik dat al gedaan, waarvan ik de boekjes heb kunnen vinden. Ik kan niet wachten tot de rest volgt, maar ik moet eerst meer ruimte maken in huis haha.

1 like

Leuk te horen zeg! Het was wel even kiezen welk ruimtevaartuig uit mijn Space collectie op de foto zou komen… jeugdsentiment :grinning:

7 likes

:scream: :scream: :scream::heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
Echt heel gaaf! zo retro gaat het bij mij niet. Daar ben ik denk ik net iets te jong voor. Ik had wat setjes van de Space Police en Space Blacktron.

2 likes

Exact die had ik. Die bovenste met dat stationnetje, wagen en ruimteschip. Die witte onderaan met dat radio stationnetje met openklapbaar dak, en dat kleinere ruimteschip op de middelste foto.

Ik had wel een veel simpeler oudere raket-lanceerder, met dito veel simpeler raket. We hebben het over eind jaren 80. Oeverloos heb ik er mee zitten rommelen als kind. Mooi man.

3 likes

Oef, zelfde leeftijdscategorie als @Fate_Amenable_To_Change .

Dit is wel echt jeugdsentiment. De raketlanceerder heb ik nog ergens in mijn “altijd-bewaar-doos” op zolder.

Tijd om die uit de mottenballen te halen.

Mooie set man!

4 likes

Zodan, bijna niet te doen :grimacing:

Een paar zijn heel creatief geweest waar het horloge echt onderdeel is van de setting :trophy:
Wel heel vermakelijk zo’n challenge, betrap mezelf erop dat ik er steeds weer naar uitkijk :blush:

Succes !

1 like

Check! :shushing_face:

3 likes

Even een upje doen! Vergeet niet te stemmen mensen!

2 likes