Stemtopic Fotochallenge #109: Lego

Wel knap dat jouw retro LEGO er nog zo goed uitziet. Het spul dat ik nog heb, daar is zoveel mee gespeeld dat veel van de verf en logo’s al van de poppetjes en blokjes af zijn.

3 likes

Laatste dag om te stemmen.

:tophat:

4 likes

Het zal ongetwijfeld geen invloed meer hebben op het eindresultaat, maar bij deze toch nog maar even een laatste upje, voordat het 20:00 uur is :grin:

3 likes

Yes! Het is 20:00 uur geweest! Dat betekent dat de winnaar bekend is… nou ja, al een tijdje stond hij ruimschoots bovenaan en daar is eigenlijk nooit verandering in gekomen! Dus echt een verrassing is het niet :grin:

Het is de eerste keer dat hij mee heeft gedaan aan een fotowedstrijd en wint hem ook nog eens! De winnaar van de foto challenge #109 :drum: :drum: :drum:

@RWay van harte gefeliciteerd met je eerste deelname en eerste winst!

Niet alleen zijn winnende foto is een erg leuke story telling foto, maar ook de making of wil ik nog graag even onder de aandacht brengen, want die is ook erg leuk en is eigenlijk bijna een onderdeel van je inzending. Een leuk tweeluik dus.

We kijken uit naar je nieuwe thema!

21 likes

Van harte gefeliciteerd @RWay
Dank je wel voor de organisatie @JuKo

Een mooie fotochallenge met prachtige foto’s!

2 likes

Bedankt voor het bedenken van het leuke thema @JuKo en de organisatie! Heb veel plezier gehad met een bak zand en oude Lego. Deze overwinning gaan we hier even vieren…

De nieuwe photo challenge komt er snel aan, het thema heb ik al bedacht. Het is geen PlayMobil… :grinning:

9 likes

Van harte gefeliciteerd @RWay, benieuwd naar het nieuwe thema!

2 likes

Proficiat @RWay erg mooie foto.

2 likes

Gefeliciteerd @RWay! Geweldige foto! En thnx @JuKo voor het organiseren. Super leuk thema! Ben benieuwd naar de volgende. :smiley:

3 likes

Van harte terechte winnaar :1st_place_medal:

2 likes

Leuke challenge! Gefeliciteerd @RWay en complimenten aan alle inzenders!

2 likes

Mooie challenge. Gefeliciteerd @RWay
Dank voor de organisatie @JuKo

2 likes

@RWay Gefeliciteerd :partying_face:

En @JuKo bedankt voor de organisatie en het leuke thema met veel mooie en creatieve inzendingen :+1:

2 likes

Thema was fantastisch om te ervaren. Beetje klooien met lego en je druk maken voor het perfecte plaatje.

@JuKo, bedankt voor de organisatie, this is the way.

@RWay, niemand kwam bij je in de buurt :rocket:
Gefeliciteerd :ok_hand:

2 likes

This is the way… :grin:

6 likes

@Rway Gefeliciteerd top foto :trophy:
@JuKo mooie challenge :ok_hand:t3:

Op naar de volgende :partying_face:

2 likes

Gefeliciteerd! Was weer een mooie wedstrijd :+1:

2 likes

Te laat zie ik :upside_down_face:

4 likes

Nee te vroeg! :slight_smile: deze zou volgende maand ook meegedaan kunnen hebben… jammer hoor

Gefeliciteerd @RWay echt een top inzending en verdiend gewonnen!

1 like