HF Foto Challenge #111 Sport

Thema is sport :grin:

2 likes

Als golf geen sport is dan is duiken het wel😂

5 likes

Ik heb, toen ik nog jong was (ughe), jaartje of zes Am.Football gespeeld en m’n oude helm nog altijd in de kast staan. :slightly_smiling_face: :football:

18 likes

Mijn bijdrage :slightly_smiling_face:

Ja hoor, heb ik bij de vorige challenge Tienertijd een mooie en goed scorende voetbalfoto ingeleverd, krijgen we nu de opdracht…

:sweat_smile:

Oké dan, dit is ‘m voor deze challenge geworden:

:tennis:

21 likes

Mooi dat je weer een nieuw onderwerp hebt gevonden Wouter @Bro .

Met sport heb ik helemaal niets, maar ik heb iets over het hoofd gezien, dus probeer ik na morgen toch mee te doen. Morgen verwacht ik n.l. een postpakketje met een sport gerelateerd iets, dat ik volgens mij wel kan gebruiken voor een foto met een horloge.

1 like

@Fate_Amenable_To_Change gooit een snookerfoto denk ik.

1 like

Snooker, de sport der goden. Dat zou al een enorme kutfoto moeten zijn om mijn stem niét te krijgen, kurva.

2 likes

Ik denk dat daar het idee vandaan kwam. Lekker plaat weer :wink:

Maar met horloges wel, dus komt vast goed. Ik ben al benieuwd naar wat het gaat worden!

2 likes

Lichtgewicht horloge voor het zwaardere fitnesswerk…:thinking:

11 likes

Mijn deelname aan HF Foto Challenge Sport met golfballen, ik heb helemaal niets met sport, maar ik gebruik de golfballetjes voor de pianolessen :grinning:.

15 likes

Bijna met pensioen maar ik doe het nog wekelijks :wink:

14 likes

Probeersel op de zondag ochtend. Wilde eerst met tennis aan de bak, maar heb het toch over een andere boeg gegooid. :joy:

15 likes

@Aqua koos voor schaken boven tennis. Simpel en onbewerkt plaatje voorafgaand aan een echt potje tennis :tennis:

13 likes

Lekker @APMV .

Komen er nog wat mooie platen bij? Dit weekend is de laatste kans om nog wat moois te schieten. Er zijn toch genoeg sportende HF leden? :sweat_smile:

6 likes

Alhoewel sommigen misschien zullen beweren dat darts geen sport is… Bij deze toch mijn inzending in dit thema

10 likes

… prachtsport… één van de weinige sporten waar je lekker een flinke pot bier bij kan/mag nuttigen :slight_smile:

1 like

De blessuretijd is inmiddels ook ruim verstreken :slight_smile: . De strijd is geleverd. Terug naar de studio waar we na de reclame terug zijn met een analyse en dan kan er gestemd worden op de beste foto!

1 like

Leuk onderwerp. Jammer dat er zo weinig inzendingen zijn. :frowning:

2 likes

Inderdaad niet zoveel inzendingen deze keer. Als sportfanaat had ik toch gedacht dat er meer HF’ers zouden zijn die gek op sport, en horloges zouden zijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

die benamingen bij de foto’s . . . :joy:

1 like