Casio World Time. Be the real Goldfinger.
Ja dit is een eigen foto en nee die Casio is er niet ingephotoshopped, slechts gefotografeerd met een lichtsterke lens en extra gehighlight in Lightroom.
Leuke foto, en zit niet om de pols
Uit challenge 36? Of een ander nummer?
Correct en tevens juist. Ooit onterecht gediskwalificeerd wegens vermoedens van knip- en plakwerk.
Het zit je hoog! Mijn stem heb je.
Torenhoog. Je kent mijn enorme ego.
Tak!
Zie het nu pas, leuk thema, al weer aardig lang geleden dat ik een horloge heb verkocht😀. Ga er over nadenken!
Nog een weekje voor alle inzendingen…doe mee met dit toch heel eenvoudige thema! Hier nog een voorbeeld…Een King Seiko op een japanse houtsnede prent. Deze doet niet mee met de challenge.
Sodeju wat lekker zeg.
Dit was de eerste try-out, daarna heb ik de reclame poster uitgeprint, verouderd en een andere opstelling gemaakt.
Inderdaad een mooi onderwerp, ik zag later pas dat jij ook een reclame poster van Rolex uit ongeveer dezelfde tijd hebt gebruikt, ik hoop dat je dat niet erg vindt.
Bedankt voor de inzendingen! Het bleek een uitdagend thema waar niet iedereen zich aan durfde te wagen. Geen lastige taak voor de jury deze keer want alle foto’s zijn door naar de stemronde. Ik zal snel de stempoll gaan maken…spannend!!