Stemmen HF Foto Challenge #113 Reclame-foto

De stemronde voor het thema ‘Reclame-foto’. De kwaliteit was zo goed dat de jury heeft besloten om alle foto’s mee te laten doen met deze stemronde.

10% kans voor elke inzender deze keer om te winnen, dus alle kandidaten mogen vast gaan nadenken over een nieuw thema.

Het zal een spannende stemronde gaan worden. Maximaal 3 stemmen, tot zondag 20:00. Succes met stemmen!! :slight_smile:

5 likes

@Blufkakel maak maar vast een topic aan. Ik heb nog wel een paar ideetjes.

2 likes

Nee man, die Citizen wint glansrijk. Koekje erbij? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bij een brood reclame?

Hoe dan ook, ik heb mijn plicht gedaan.

2 likes

Bij de koffie.

3 likes

Voor mij 1-5-9 :trophy:

Leuke inzendingen :ok_hand:t3:

1 like

Zelf kon ik, ivm drukte, niet mee doen, maar super leuke inzendingen! Gestemd! :smiley:

1 like

Leuke inzendingen weer! Het lukte mij helaas niet om nog een inzending te doen. Aan het verbouwen :nerd_face:

Gestemd om Goldfinger :point_up:t2:

2 likes

Goldfinger for the win!

2 likes

Prachtige inzendingen om te bekijken en op te stemmen :100:

1 like

Helaas is niet m’n challenge foto (eerst geplaatste), maar m’n try-out (tweede geplaatste) in het stem topic opgenomen, mag de pret niet drukken hoor🥲:

Deze was bedoeld om mee te doen met de challenge:

En deze niet:

6 likes

Sorry, dat heb ik dan verkeerd gedaan. Weet ook niet goed hoe nog aan te passen met deze lopende poll… ook verward misschien omdat ik de try-out al goed vond. (Ik had er zelfs op gestemd…)

1 like

Dank je wel, hoeft niet meer te veranderen hoor😊.

1 like

Stemmen kan nog tot en met zondag en kost niets. De strijd om de 2e plaats is nog nooit zo spannend geweest! Geef je stem aan deze topfoto’s!

Sluit de poll maar. :crazy_face:

De poll is gesloten. Gefeliciteerd Juko! Een inzending 1,5u voordat de wedstrijd sloot met een knaller van een Citizen. Alle inzenders bedankt en Juko succes met het bedenken van het nieuwe thema.

5 likes

Gefeliciteerd @JuKo :partying_face::+1:
Prachtige foto Julian!

1 like

Gefeliciteerd! En bedankt aan degene die op m’n G-shock hebben gestemd. :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd Julian @JuKo , “brood voor het volk”, mooie foto👍. Wederom benieuwd naar het nieuwe thema!

1 like

Hartelijk dank voor de stemmen!
Ik heb al een nieuw thema in gedachte. Ik zal vanavond of morgen de nieuwe foto challenge gaan opzetten!

3 likes