U bent 120 kilogram?
Thema naar m’n hart.
Was bij mij ook, heerlijk!
Totdat ik zo,n afzichtelijk ding kreeg van de bekende loterij…
(voordeel, kan ik nu wel meedoen…
)
Opgelicht?
Is overigens pas de eerste foto challenge die mij opvalt. Worden deze vooraf aangekondigd
Dan zal ik jou eenmalig attenderen op de nieuwe wedstrijd.
En dan voortaan zelf opletten hé.

Géén Velo Lennert!
Absoluut geen. In geen 20 jaar op gereden, laatste verstofte exemplaar lang geleden gratis weggegeven.

U bent 120 kilogram?
Twee derden daarvan. Nog altijd een kilo of 2, 3 teveel dus al zie ik de link niet echt. Ik zag in België veel meer uitgezakte middle aged wielertoeristen met pens dan gezonde. En hier zie je ze nauwelijks.

Ik zag in België veel meer uitgezakte middle aged wielertoeristen met pens dan gezonde.
Dat is hier in Nederland niet anders.

En hier zie je ze nauwelijks.
Geen fietspaden, laat staan met belijning en verlichting, dronken automobilisten te over. Ik zou het ook wel uit mijn hoofd laten daar.

Geen fietspaden, laat staan met belijning
Klopt. In de steden een beetje, erbuiten niks. Er is al geen straatverlichting, wat moeten we met fietspaden jonguh.

dronken automobilisten te over
Kul. Volledige nultolerantie hier hé. Gepakt met meer dan 0.0 promille is rijbewijs kwijt, gedaan. En daar houden ze zich griezelig goed aan, als ik dat vergelijk met de Belgische generatie van mijn ouders van “drie pintjes kan toch nog wel”.
Dank, want als er al een nieuwe is, heb ik m reeds gemist

De Hall of Fame
Should that not be: hall of frame?
Oh, wacht, dat is dit draadje… Hahaha!
Horlogemerken zijn met Tudor en Breitling weer aanwezig in het professionele wielerpeloton. Maar als je een horloge op je shirtje wil, moet je toch terug naar de jaren 90:
Shame on you.
Je woont toch in de stad?
Zwerffietsen genoeg om even als fotomodel te dienen.

Zwerffietsen genoeg
Dat is zeker zo
Kijk, nog een mooi contrast ook.
Gelukkig droog na het uit de gracht vissen