Stemmen HF Foto Challenge #118 Kunst

Jullie kunnen weer stemmen op de foto’s van de fotochallenge met het thema Kunst. Alle foto’s zijn door naar de stemronde!

• 1 pasd
    pasd

• 2 Omega_73
    Omega_73

• 3 LastGentlemen
    LastGentlemen

• 4 Jero1
    Jero1

• 5 jacobus
    jacobus

• 6 Jack-Flash
    Jack-Flash

• 7 Harpoen
    Harpoen

• 8 ElChueco
    ElChueco

• 9 Eddie
    Eddie

• 10 daffie
    daffie

• 11 Calm007
    Calm007

• 12 APMV
    apmv

0 stemmers
11 likes

2,6, en 10

1 like

3, 10 en 11 foto’s met een leuke knipoog.

Hoeveel weken hebben we de tijd om te stemmen @Bro ? :wink:

2 likes

Ik denk dat er na een dag of 2 niet veel meer verschuift in de poll, dus dan fluiten we het af :wink: Meestal is het al vrij snel duidelijk welke foto er gaat winnen. Er lijkt er nu al een bovenuit te steken. Al heb ik de schijnbaar iets verkeerd ingesteld met de poll, want ik zie niet wie er gestemd heeft.

4 likes

Voor mij maar een keus echt overtuigend. Is overigens pas de eerste foto challenge die mij opvalt. Worden deze vooraf aangekondigd?

1 like

2 (winnaar), 3 en number 10

Jazeker, de nummer 1 van de challange bepaalt het nieuwe thema en dan kan je gewoon meedoen :ok_hand:

2 likes

Overigens was Loci iemand hier al voor :wink:

1 like

Voor mij 2, 10 en 12

Succes deelnemers :+1:t3::+1:t3:

1 like

Doet er nou gewoon een kiekje van een of ander schilderij (met een horloge erop) mee zonder dat er een echt horloge op de foto staat en zonder dat de deelnemer aan de challenge zelf de kwast ter hand heeft genomen? :rofl:

#geefmijmaarDaffie

1 like

Wat perspectief doet he. :grin:

Horloge, mijn Omega Geneve, gekocht al in 1981.( Als NOS.)
Schilderij, geschilderd door mijn vrouw. :wink:

(Daffie kreeg trouwens ook een stem van mij. :ok_hand:)

15 likes

I stand corrected sir. Het horloge was niet scherp vandaar dat ik dacht dat ie geschilderd was :smile:

1 like

Shots fired.

2 likes

No problem sir.
Ik vind het zelf ook lastig om te zien. Lijkt inderdaad meegeschilderd. Mijn vrouw zegt daarover, “dat horloge is dan wel in een andere stijl”. :wink:

1 like

To polish or not to polish. That is the question. :laughing:

1 like

Ik zie het nu ook. Toch een extra espresso moeten nemen vanmorgen. Of er geen cognac in moeten doen. :face_with_peeking_eye:

2 likes

2,3 en 12 gestemd

1 like

De originele ingezonden foto’s zijn scherper, in de stempoll zijn ze helaas wat onscherp uitgepakt.
Doet aan de ideeën en composities verder niks af :nerd_face:

2 likes

Net gestemd, op mezelf,
waarom?
Omdat ik die het mooiste vind.
Als je al niet in jezelf gelooft, kun je al helemaal niet verwachten dat een ander dat wel doet.

6 likes