Mazzer mini B😍
Haha, de competitie wordt steeds harder
https://www.instagram.com/p/B-tfG4CgO1a/?igshid=1dw7sjunclmy8
Gewone filterkoffie tegenwoordig weer. Duurt ff wat langer dan een cupje, maar vind het toch lekkerder.
Hier met de Breitling Super Ocean
Nice!
Hele gave foto!
Super!!!
We zijn nog geen dag onderweg en we zitten al op 18! inzendingen, met een aantal hele mooie en creatieve exemplaren! Die voorselectie voor het stemtopic wordt nog een zware dobber
Nou dan stuur ik hierbij mijn creatie ook maar in. Was wel een “knoeiboel” en mijn vrouw zat al wat vreemd te kijken
Creatief is het wel! Van bonen, naar gemalen, naar koffie die uit een omgevallen @Koppie loopt
Die kleur van die bruine Squale 1545 past ook goed bij het thema. Wat overigens ook geldt voor de prachtige sunburst dial van de vintage Seiko DX van @sq100
Tja, als je niet in het bezit bent van mooie paraplu’s en verlichting zoals @junior dan moet je wat anders bedenken en inderdaad geprobeerd het “proces” in beeld te krijgen
In Breda zit in de Willemstraat tegenover het station een koffiezaakje, genaamd Coffee & Cream, daar hebben ze ook Blance Dael. Mocht je het waarderen en eens in de buurt zijn
Kolere zeg, wat een inzendingen. Daar zitten echt een heleboel mooie en knap bedachte foto’s tussen.
Dit rode tekentje lachte me vanochtend toe toen ik een lekker bakkie pleur wou pakken
Ik moest eerst nog even een bijpassend bandje monteren dus ik heb even moeten cheaten door het waterreservoir er uit te halen
Dat wisselen moet natuurlijk wel onder het genot van een bakkie