HF foto challenge #12 - Thema: Koffie

Mazzer mini B😍

1 like

Haha, de competitie wordt steeds harder :grin::muscle:t3:

3 likes

De Sinn op een hoopje oploskoffie

11 likes

Vostok 020 MOD met coffee patina.

12 likes

https://www.instagram.com/p/B-tfG4CgO1a/?igshid=1dw7sjunclmy8

Gewone filterkoffie tegenwoordig weer. Duurt ff wat langer dan een cupje, maar vind het toch lekkerder.
Hier met de Breitling Super Ocean

11 likes

Nice!

1 like

Hele gave foto!

1 like

Weinig origineel maar het is roeien met de riemen die je hebt!

19 likes

Super!!!

1 like

Heb nog niemand zien werken met Wat mooie bewerkingen bij deze

14 likes

Budget GMT in een hoopje Budget koffie :joy:

9 likes

25 likes

We zijn nog geen dag onderweg en we zitten al op 18! inzendingen, met een aantal hele mooie en creatieve exemplaren! Die voorselectie voor het stemtopic wordt nog een zware dobber :sweat_smile:

2 likes

Nou dan stuur ik hierbij mijn creatie ook maar in. Was wel een “knoeiboel” en mijn vrouw zat al wat vreemd te kijken :grin:

38 likes

Creatief is het wel! Van bonen, naar gemalen, naar koffie die uit een omgevallen @Koppie loopt

Die kleur van die bruine Squale 1545 past ook goed bij het thema. Wat overigens ook geldt voor de prachtige sunburst dial van de vintage Seiko DX van @sq100

3 likes

Tja, als je niet in het bezit bent van mooie paraplu’s en verlichting zoals @junior :wink: dan moet je wat anders bedenken en inderdaad geprobeerd het “proces” in beeld te krijgen :+1:

2 likes

21 likes

In Breda zit in de Willemstraat tegenover het station een koffiezaakje, genaamd Coffee & Cream, daar hebben ze ook Blance Dael. Mocht je het waarderen en eens in de buurt zijn :slight_smile:

1 like

Kolere zeg, wat een inzendingen. Daar zitten echt een heleboel mooie en knap bedachte foto’s tussen.
Dit rode tekentje lachte me vanochtend toe toen ik een lekker bakkie pleur wou pakken :drooling_face:
Ik moest eerst nog even een bijpassend bandje monteren dus ik heb even moeten cheaten door het waterreservoir er uit te halen :grin:
Dat wisselen moet natuurlijk wel onder het genot van een bakkie :coffee:

12 likes

3 likes