HF Foto Challenge # 120: Pennen

Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, als ik dan toch een pen mee moet nemen.

1 like

29 likes

Gezien de creatieve vrijheid past dit vast nog binnen het thema. Mijn foto met Japanse calligrafie ‘pen-selen’ :sunglasses:
.

26 likes

Bij ons thuis is het pennenbakje van m’n dochter nog het meest geschikt voor deze challenge…

16 likes

Mijn bijdrage :slightly_smiling_face:

De Pennelikker :smile:

38 likes

Mooi hoor :clap:

1 like

Horloge aan de sluitpen van de deur.

10 likes

22 likes

Heb toevallig nog een full set, nieuw in doos liggen! :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

:ok_hand:

:grin:

4 likes

Bewerkingen mogen mits zelf genomen foto, las ik. Aangezien ik me in een saaie kantooromgeving ophoud, achtergrondje aangepast.

24 likes

Aantekeningen van de Duitse les? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Haha, nee, mijn 1e taal.

2 likes

Ach so, das habe ich nicht gewußt.

8 likes

Kein Thema :wink:

3 likes

Sehr freundlich!

2 likes

Met dit handschrift kostte het me al moeite uit te vinden welke taal het is :grin:

Bijzonder dat op werk nog zulke aantekeningen boekjes gebruikt worden met zoveel handgeschreven tekst. Leuke achtergrond, het is een mooie compositie geworden.

3 likes

Ik had gelukkig meteen door dat het Duits was, maar was meer in geïnteresseerd naar het gerecht en het recept, maar dat was er niet. :joy:

Ik gebruik zelf ook nog veel pen en papier voor notities. Ik word ook wel eens een Dinosaurus genoemd. :sweat_smile: :rofl:

4 likes

Ik heb mijn iPad een hele tijd gebruikt voor aantekeningen (met zo’n witte, slimme pen) maar ik ben teruggegaan naar mijn boekjes. Ik ben dan ook een ouwe l*l, nog nét geen boomer, dacht ik. Wat ik opschrijf, prent zich beter vast in m’n geheugen en bovendien schrijf ik graag, ook al ben ik samen met een enkele collega en m’n vrouw de enige die mijn handschrift lezen kan.

5 likes

Ik weet niet wat voor classificatie ik heb maar mijn geboortejaar kun je uit mijn profielnaam lezen :wink:

2 likes