Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, als ik dan toch een pen mee moet nemen.
Gezien de creatieve vrijheid past dit vast nog binnen het thema. Mijn foto met Japanse calligrafie ‘pen-selen’
.
Mooi hoor
Bewerkingen mogen mits zelf genomen foto, las ik. Aangezien ik me in een saaie kantooromgeving ophoud, achtergrondje aangepast.
Aantekeningen van de Duitse les?
Haha, nee, mijn 1e taal.
Ach so, das habe ich nicht gewußt.
Kein Thema
Sehr freundlich!
Met dit handschrift kostte het me al moeite uit te vinden welke taal het is
Bijzonder dat op werk nog zulke aantekeningen boekjes gebruikt worden met zoveel handgeschreven tekst. Leuke achtergrond, het is een mooie compositie geworden.
Ik had gelukkig meteen door dat het Duits was, maar was meer in geïnteresseerd naar het gerecht en het recept, maar dat was er niet.
Ik gebruik zelf ook nog veel pen en papier voor notities. Ik word ook wel eens een Dinosaurus genoemd.
Ik heb mijn iPad een hele tijd gebruikt voor aantekeningen (met zo’n witte, slimme pen) maar ik ben teruggegaan naar mijn boekjes. Ik ben dan ook een ouwe l*l, nog nét geen boomer, dacht ik. Wat ik opschrijf, prent zich beter vast in m’n geheugen en bovendien schrijf ik graag, ook al ben ik samen met een enkele collega en m’n vrouw de enige die mijn handschrift lezen kan.
Ik weet niet wat voor classificatie ik heb maar mijn geboortejaar kun je uit mijn profielnaam lezen