Ik heb er wel bewondering voor hoe iemand op een tablet schrijft, maar vooral ook tekent, kleurt en schaduwt.
En toch hoef ik geen Apple producten. Doe maar gewoon een Parker pen.
Ik heb er wel bewondering voor hoe iemand op een tablet schrijft, maar vooral ook tekent, kleurt en schaduwt.
En toch hoef ik geen Apple producten. Doe maar gewoon een Parker pen.
Ik ook niet, ik doe het meeste op een gewone pc.
Niks mis mee al schrijven echte BIC pennen ook prima.
Helemaal mee eens, al moet ik zeggen dat het luxer schrijft met Parker pennen, gekregen als relatiegeschenk.
Ik lijk wel een Hollander…
Zou een Duitser nooit zeggen.
Ik herinner me nu ineens dat de vader van een Duits vriendinnetje, uit een ver verleden, mij ooit een hele zak vol pennen gaf. Hij was vertegenwoordiger. Bijzonder hartelijke mensen!
Hahaha, zou ik als ik Duits zou zijn, ook nooit zeggen.
Als jullie eens in off topic een ik lijk wel een Duitser topic beginnen voor deze naar het grijze moeras verdwijnt.
Dat onderwerp is al ruim 2 uur geleden besproken en afgerond, dus dat zal wel loslopen.
Goed zo Eddie!
Hou ons bij de les.
Ik beloof hierbij binnenkort een horloge/pen,(met pen om mee te schrijven ), gerelateerde foto zal posten. Ben er mee bezig.
Even het Mont Blanc geweld te lijf met een middelmatige foto. Maar dat heeft een reden. De kenners zien drie Japanse full-box sets bij elkaar. Noem het middenklassers, maar het zijn evergreens. Ze gaan jarenlang mee. Misschien wel meerdere generaties. Alledrie tijdloos vormgegeven, robuust dankzij het metaal, geliefd door een brede groep gebruikers.
De foto compositie is wel mooi alleen staat de focussering een beetje teveel op het horloge, wat wel jammer is…
Grafische pen. Was een onderdeel van mijn werk, technisch tekenen. Deze pen is nog van mijn opleiding. Later met Rotring en Faber-Castell gewerkt. Daarna Autocad.
Kom op man, je mag als moderne man best zelf er voor uit komen dat breien je 2e hobby is
En dan een breiwerkje mee voor tijdens de verplichte pauzes die ik moet maken tijdens het uitoefenen van mijn 1e hobby ?
Ja toch, ff lekker ontspannen achter het stuur en luisteren naar het therapeutisch getik van je breinaalden.
En tegen het eind van de pauze kunnen verder rijden met een verse wollen onderbroek aan.
Wel kriebelen hoor