HF Foto-challenge #127: Op reis ✈

En dan voor een klein fortuin je horloge naar Japan moeten versturen voor een sashimi polijstbeurt die alleen kan worden uitgevoerd door een bejaarde monnik in de bossen van Aokibalhara

5 likes

Bij mij dan eerder een lege tafel omdat ik vergat naast m’n camera een horloge mee te nemen… :face_with_peeking_eye:

2 likes

Dat is pas Japans minimalisme.

1 like

Kunst haast: zen & chaos in hetzelfde beeld…

1 like

Thema’s genoeg. Wanneer mogen we weer? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

De donkey kreeg een melding, dus bij deze. :slight_smile:

Nostalgie? In vergelijking met die vliegende veewagons waar men tegenwoordig als haringen in gepropt wordt terwijl rolkoffer-dragende zakkenwassers je om de oren meppen met die tweede rugzak die ze altijd om moeten hebben vind ik de trein niet nostalgisch, maar eerder een oase van beschaving, rust en comfort, althans zo lang het lange afstandstreinen zijn en geen forensentrein in de spits.

Ik ben even onderweg. Zal zo even een fotootje uploaden, maar tijd en plek om iets cools te schieten was er even niet bij.

8 likes

Dat ziet er uit als Sarajevo. Ouwe

:kissing_heart:

1 like

Mooie foto die laatste! Waar zit helemaal?
En ja, nostalgie wordt over-gewaardeerd. Onze laatste nachtrein naar Wenen werd een bijzondere ervaring doordat ik s’nachts uit mijn stapelbed moest klimmen voor toilet bezoek en natte voeten kreeg in de gemeenschappelijke wc door naast mijn slipper te stappen. :grimacing:

2 likes

Laat ik deze eens inzenden. Groeten uit Baščaršija.

2 likes

Mooi op tijd :ok_hand:t2:

1 like

Gezondheid.

2 likes

Hahaha… Ik zie het nu ook. Maar welke mafkees had me dan getagged?

Ah. @Oni. Damn your eyes! :sob:

2 likes

Is je Seiko wel heel gebleven deze keer?

1 like

Vette profiel pic, wij zijn die serie nu ah bingen. Echt tof

1 like

@Blufkakel en iedereen die het topic verder gevolgd heeft.

Mijn oprechte excuses voor de radiostilte. Ik heb de laatste weken een nogal grote gezondheidsschrik gehad en ben dit eigenlijk volledig vergeten. Gelukkig is alles ondertussen op de goede weg en lijkt het opgelost te geraken. Tussen de onderzoeken en blijven werken in, is HF er even tussenuit gebleven…

Bedankt om het nochtans allemaal verder te zetten!

14 likes

Beterschap @Antwerp_watch!

1 like

Beterschap :bouquet:

1 like

Welkom terug! En beterschap.

1 like

Off topic reis- en voedselervaringen en de reacties daarop verwijderd.
En gesloten omdat we inmiddels al een nieuwe ronde aan de gang is …