Volgende keer weer ééntje vanaf een echte trein, dan ben ik de enige
Je brengt me wel op een idee trouwens! Maandag even bij voestalpine RailPro langs, daar hebben ze vast ook wel servies staan …
Cool! En dat is ook een beetje wat ik in gedachten had.
Lets get this competition started
Ik zal even een belletje geven dat ze je niet binnen laten
Het enige bord in huis. Een fors bord ter ere van 13.000 vluchturen in Afghanistan. Ongeveer 10 jaar geleden opgehaald op luchtmachtbasis Volkel.
Woehoe!!! We maken weer kans!
Als ik naar buiten moet, heb ik dat ding natuurlijk niet nodig. Hoewel? Tenzij het regent, …
Wat een tof topic . Ik bak helemaal niks van foto’s maken maar des te leuker lijkt het mij om mee te doen. Wellicht steek ik hier wat van op.
Precies dat! Leuk om mee te doen (doen!) En goed bedacht maar geen top foto bracht mij ook de winst!
Owww diepzinnig thema… Dit kan heel plat en recht voor je raap worden, of overladen met diepzinnige doordenkers
De vorige challenge ben ik helaas niet aan toe gekomen, maar zal voor deze weer eens mijn best gaan doen ️
Succes iedereen
Tip
Het is nu rustig op de weg
Succes allemaal en fijn weekend!
Oh oh, laat 'ie ook nog een bord zien wat bij mij ‘om de hoek’ staat. Ik wou er net naartoe rijden en er voor gaan staan. Weer een idee wat door de plee kan.
Straks weten we nergens meer hoe hard we mogen of welke afslag we moeten nemen omdat half HF voor alle verkeersborden staat. I like
Het horloge ooit gekocht bij een italiaanse handelaar.
Het waarschuwingsbord ooit “duurzaam geleend” bij een italiaanse boer.