HF Foto Challenge #13 - Thema: (reclame) Borden

:joy: :joy: :joy:

3 likes

Volgende keer weer ééntje vanaf een echte trein, dan ben ik de enige :blush:

4 likes

Gelijk de straat op gegaan om deze foto te claimen van onze Max en TAG. #voteformax! (Reclamebord)

7 likes

Je brengt me wel op een idee trouwens! Maandag even bij voestalpine RailPro langs, daar hebben ze vast ook wel servies staan … :sunglasses:

1 like

Cool! En dat is ook een beetje wat ik in gedachten had.

1 like

Lets get this competition started :smirk::smirk:

2 likes

Ik zal even een belletje geven dat ze je niet binnen laten :grin:

3 likes

Het enige bord in huis. Een fors bord ter ere van 13.000 vluchturen in Afghanistan. Ongeveer 10 jaar geleden opgehaald op luchtmachtbasis Volkel.

10 likes

Dat wordt dus even lastig zonder paraplu @junior :joy:

4 likes

Woehoe!!! We maken weer kans! :metal:

5 likes

Als ik naar buiten moet, heb ik dat ding natuurlijk niet nodig. Hoewel? Tenzij het regent, … :stuck_out_tongue_winking_eye:

tenor

2 likes

Wat een tof topic :ok_hand:. Ik bak helemaal niks van foto’s maken maar des te leuker lijkt het mij om mee te doen. Wellicht steek ik hier wat van op.

6 likes

Precies dat! Leuk om mee te doen (doen!) En goed bedacht maar geen top foto bracht mij ook de winst!

6 likes

Owww diepzinnig thema… Dit kan heel plat en recht voor je raap worden, of overladen met diepzinnige doordenkers :roll_eyes:

De vorige challenge ben ik helaas niet aan toe gekomen, maar zal voor deze weer eens mijn best gaan doen :v:

Succes iedereen

4 likes

Tip

Het is nu rustig op de weg :wink:

20200418_001120

Succes allemaal en fijn weekend!

8 likes

Oh oh, laat 'ie ook nog een bord zien wat bij mij ‘om de hoek’ staat. Ik wou er net naartoe rijden en er voor gaan staan. Weer een idee wat door de plee kan. :see_no_evil:

3 likes

Straks weten we nergens meer hoe hard we mogen of welke afslag we moeten nemen omdat half HF voor alle verkeersborden staat. I like

4 likes

25 likes

Het horloge ooit gekocht bij een italiaanse handelaar.
Het waarschuwingsbord ooit “duurzaam geleend” bij een italiaanse boer.

6 likes

Gave foto!

:rofl: da’s mij nog nooit overkomen…

4 likes