HF Foto Challenge #13 - Thema: (reclame) Borden

Een nieuwe poging. Meedoen is belangrijker dan winnen, toch :thinking:? Ik kies voor het traditionele reclamebord van een van de ons welbekende horlogemerken met een bijpassend (zak)horloge.

20 likes

Dat is echt een mooi stukje nostalgie!

1 like

Valt tegen hoor :wink:

2 likes

9 likes

Iedereen die wel eens een mooi horloge in het buitenland heeft gezien gruwelt uiteraard van dit bord :grin:

9 likes

Ja…maar nee.

Oeps. :beers:

Overigens @meisink, hoe veel geldige inzendingen heb je nu? Die chinese/japanse borden bovenaan, tellen die mee? Anders kunnen die mannen misschien nog even wat anders maken. We moeten er denk ik nog even aan trekken willen je de 60 van @denvro overtreffen! Lijkt me wel een mooie uitdaging …

giphy

Kom op jongens, foto’s maken van borden.
Nee nee, geen borden maar je weet wel …ûh borden. :rofl: :joy:

Doe mee, voor het te laat is. :camera_flash:
(Nog 18 uur te gaan!)

3 likes

Geen idee hoeveel. Ik ga er morgen avond eens rustig voor zitten. Denk dat de 60 er inderdaad niet in zit maar goed. Hoor ook veel dat het als een lastig thema gezien wordt.
Nog een krap dagje voor de boeg!

1 like

15 likes

Kak! Wat een schijtfoto @govert:rofl: :joy: :joy:

PS Geslaagd! :ok_hand:

2 likes

Best een uitdagend thema… Heb het maar op ‘warning signs’ gegooid :sweat_smile: dus ‘watch out’ op de zeebodem :v:

10 likes

Aan het werk. Ik heb al meegedaan dus hij telt niet maar ik zag dat bord dus moest gewoon even een foto maken. Klaar naar huis dus geen tijd genomen voor het perfecte plaatje :grin:

9 likes

Mooie tijd :sweat_smile:

2 likes

Toevalstreffer :sweat_smile:

1 like

Wristshot, sowieso … wel een erg mooie foto! :ok_hand:

1 like

Ben wat aan de late kant :wink: maar hij gaat dicht!
Even niet aan gedacht maar ook een ventje in huis die 10 wordt. Raar verjaardag vieren zo!

Dank voor jullie creativiteit met deze moeilijke opgave! Stemronde volgt zsm!

4 likes

Van harte :wink:

2 likes

Gefeliciteerd! Lekker met die kleine je ding doen :blush:Stemronde komt wel.

4 likes

Proficiat met de kleine man :v:️ veel belangrijker dan een plaatjesverzameling van een stel horloge-nerds :wink:

Enjoy :pray:

2 likes

Gefeliciteerd! 🥳