Een nieuwe poging. Meedoen is belangrijker dan winnen, toch ? Ik kies voor het traditionele reclamebord van een van de ons welbekende horlogemerken met een bijpassend (zak)horloge.
Dat is echt een mooi stukje nostalgie!
Valt tegen hoor
Iedereen die wel eens een mooi horloge in het buitenland heeft gezien gruwelt uiteraard van dit bord
Ja…maar nee.
Oeps.
Overigens @meisink, hoe veel geldige inzendingen heb je nu? Die chinese/japanse borden bovenaan, tellen die mee? Anders kunnen die mannen misschien nog even wat anders maken. We moeten er denk ik nog even aan trekken willen je de 60 van @denvro overtreffen! Lijkt me wel een mooie uitdaging …
Kom op jongens, foto’s maken van borden.
Nee nee, geen borden maar je weet wel …ûh borden.
Doe mee, voor het te laat is.
(Nog 18 uur te gaan!)
Geen idee hoeveel. Ik ga er morgen avond eens rustig voor zitten. Denk dat de 60 er inderdaad niet in zit maar goed. Hoor ook veel dat het als een lastig thema gezien wordt.
Nog een krap dagje voor de boeg!
Aan het werk. Ik heb al meegedaan dus hij telt niet maar ik zag dat bord dus moest gewoon even een foto maken. Klaar naar huis dus geen tijd genomen voor het perfecte plaatje
Mooie tijd
Toevalstreffer
Wristshot, sowieso … wel een erg mooie foto!
Ben wat aan de late kant maar hij gaat dicht!
Even niet aan gedacht maar ook een ventje in huis die 10 wordt. Raar verjaardag vieren zo!
Dank voor jullie creativiteit met deze moeilijke opgave! Stemronde volgt zsm!
Van harte
Gefeliciteerd! Lekker met die kleine je ding doen Stemronde komt wel.
Proficiat met de kleine man ️ veel belangrijker dan een plaatjesverzameling van een stel horloge-nerds
Enjoy
Gefeliciteerd! 🥳