Ik had al niet bijster veel inspiratie maar nu met die inzending van @Seamaster95 gooi ik subiet het gecamoufleerde bijtje erbij neer. ![]()
Ik sta inderdaad niet bekend als een fervent tuinierder. Maar zo zie je maar weer.![]()
Maar wel voor het vrijelijk zaaien van wilde haver, in een vernederlandsching. Zo zie je maar.
Geniale foto,verzin maar vast een nieuw onderwerp ![]()
Dank voor de fijne reacties!
Ga ik toch nog even mee wachten tot de laatste foto en de stemming binnen is hoor
ik weet dat hier best wat creatievelingen over kunnen ![]()
we hebben een winnaar
![]()
Vet! Sluit het topic maar, we hebben een winnaar.
Even een gedachte voor de camouflage-challenge…
Ik zat wat te experimenteren voor de camouflage-challenge en stuitte op een nogal een overwachte setting. Wie probeert hier nu wie te vangen ? Tussen de herfstblaadjes en de belofte van 50 euro, toont mijn horloge zijn meesterschap in het opgaan in de omgeving.
Ik heb geprobeerd om het thema van camouflage te ontleden door een “val”, “wachten”, en “het onverwachte” te gebruiken. De muizenval, de 50 euro als lokmiddel en de herfstbladjes als camo om het horloge te vangen.
Wat denken jullie ? Mijn huidige inzending blijft voorlopig staan.
Ik vond je eerste inzending geniaal. ![]()
Camouflage door veelheid van details, schaalverschil waardoor je een groter horloge zou verwachten en afleidende beelden, zou ik zeggen.
Deze laatste vind ik grappig, maar met een wat warrig verhaal. Ik zie ook direct het horloge.
Die eerste voldoet perfect aan de eerste voorwaarde van dit topic.
Zie hieronder nog eens. ![]()
Vooruit maar weer. Toch even de camera ter hand genomen. En een appeltje gegeten.
Zie je nou wel, schouderklopje voor je zelf.
En de vitamintjes ook weer binnen!
![]()
Mag je straks een. ![]()
![]()
Haha. Bedankt voor de aanmoediging en inspiratie per PB (variant op jouw voorgestelde thema) en het biertje gaat zo open!![]()
De uitdager ![]()
Wel jammer van de stofjes ![]()
Ik had er niet meer dan 5 minuten voor over. Dus dan krijg je dat. ![]()
Gaat om het idee en die is erg goed gevonden ![]()