HF foto challenge #131: Camouflage

Ik had al niet bijster veel inspiratie maar nu met die inzending van @Seamaster95 gooi ik subiet het gecamoufleerde bijtje erbij neer. :scream:

2 likes

Kom op, niet gewend van jou.
:wink:

2 likes

Ik sta inderdaad niet bekend als een fervent tuinierder. Maar zo zie je maar weer.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat is pas moeilijk!

:wink:

3 likes

Maar wel voor het vrijelijk zaaien van wilde haver, in een vernederlandsching. Zo zie je maar.

2 likes

Geniale foto,verzin maar vast een nieuw onderwerp :ok_hand:t2:

3 likes

Dank voor de fijne reacties!

Ga ik toch nog even mee wachten tot de laatste foto en de stemming binnen is hoor :wink: ik weet dat hier best wat creatievelingen over kunnen :smiley:

2 likes

we hebben een winnaar :slight_smile: :+1:

1 like

Vet! Sluit het topic maar, we hebben een winnaar.

2 likes

Heel gaaf @Seamaster95, zeg maar gerust Fokking VET.

Ik kijk uit naar je volgende thema. :wink::+1:t3:

1 like

Even een gedachte voor de camouflage-challenge…

Ik zat wat te experimenteren voor de camouflage-challenge en stuitte op een nogal een overwachte setting. Wie probeert hier nu wie te vangen ? Tussen de herfstblaadjes en de belofte van 50 euro, toont mijn horloge zijn meesterschap in het opgaan in de omgeving.
Ik heb geprobeerd om het thema van camouflage te ontleden door een “val”, “wachten”, en “het onverwachte” te gebruiken. De muizenval, de 50 euro als lokmiddel en de herfstbladjes als camo om het horloge te vangen.
Wat denken jullie ? Mijn huidige inzending blijft voorlopig staan.

8 likes

Ik vond je eerste inzending geniaal. :ok_hand:
Camouflage door veelheid van details, schaalverschil waardoor je een groter horloge zou verwachten en afleidende beelden, zou ik zeggen.

Deze laatste vind ik grappig, maar met een wat warrig verhaal. Ik zie ook direct het horloge.
Die eerste voldoet perfect aan de eerste voorwaarde van dit topic.
Zie hieronder nog eens. :wink:

Visodate gecamoufleerd in de Plataan

18 likes

35 likes

Vooruit maar weer. Toch even de camera ter hand genomen. En een appeltje gegeten.

1 like

Zie je nou wel, schouderklopje voor je zelf.
En de vitamintjes ook weer binnen!
:ok_hand: :+1:

Mag je straks een. :beers:
:grin:

1 like

Haha. Bedankt voor de aanmoediging en inspiratie per PB (variant op jouw voorgestelde thema) en het biertje gaat zo open!:partying_face:

1 like

De uitdager :sweat_smile:
Wel jammer van de stofjes :grin:

1 like

Ik had er niet meer dan 5 minuten voor over. Dus dan krijg je dat. :laughing:

3 likes

Gaat om het idee en die is erg goed gevonden :+1:t2:

1 like