HF foto challenge #131: Camouflage

Thx Paul.

1 like

@Omega_73 kwam met een goede suggestie die mij aan het denken zette in deze richting. Dus dit is een tandeminzending.

Ik ben dat lekkere wijf voorop uiteraard.

2 likes

Kom ik toch mooi weg! :rofl:

1 like

Klein hoofd,verder prima :man_shrugging:

1 like

Aha, dan toch niet…

…gegooid.

Leuke foto! :apple:

:beers: op het weekend.

Edit:

(Geen inzending, gewoon een biertje)

5 likes

:beers:

5 likes

Ik voel een nieuw thema opborrelen :beers::sweat_smile:

3 likes

Die ligt hier af te koelen. Cheers.

5 likes

Thx. Proost.

4 likes

Dit vind ik echt een winnaar!

2 likes

Briljant. Winnaarsfoto :trophy:

2 likes

Er is nog tot donderdag om een inzending in te dienen. @Seamaster95 loste al een luid schot voor de boeg; wie dient van antwoord? Kom op mensen. Camoufleer die polsjuweeltjes. :sunglasses:

3 likes

Hij heeft de rest van de vloot tot zinken gebracht. :rofl:

6 likes

indeed :grinning:
als deze keer maar eenmaal gestemd mag worden zal het unaniem zijn denk ik :wink:

2 likes

Nog dik 48 uur. Doet iemand nog iets? Komt er nog een dramatische plot twist? Openen er plots twee priememde ogen in de modderige camouflage?

17629002068715834000069236685390

Of geven we het gewoon al aan @Seamaster95? Dat kan natuurlijk ook. :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ho ho, eerst een stemtopic maken beste TS.
Er zijn er nog een paar die hun best hebben gedaan.:grin:

4 likes

Haha, Ik waardeer het enthousiasme! Winnen zou fijn zijn, al is het maar om mijn vriendin te bewijzen dat ik niet gek was toen ik een versterker van zolder haalde, hem openschroefde, er een horloge in plaatste en er foto’s van maakte. (Zij noemde het waanzin, ik noem het kunst :see_no_evil:)

Maar! Dit dus :point_up_2:

12 likes

Waanzinnig!

2 likes

Zo is het. :ok_hand:
Dit vind ik de leukste aspecten van deze challenges.
Moeite er voor doen en dan een creatieve orginele invulling van het thema maken.

1 like

Ik wilde vandaag nog wat fotograferen, maar deze keer ben ik er niet aan begonnen. Die foto is echt perfect uitgevoerd in het thema :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes