HF foto challenge #14 - Thema: Veiligheid

Haha, ik gebruik die momentbedervers niet meer :hugs:

2 likes

Im in :muscle:

1 like

Exploring mij antieke ANWB auto verbandtrommel
https://www.instagram.com/p/B16SVxyI1xo/?igshid=z1yd4505kwpy

16 likes

EHBA?

Eerste hulp bij autopech?

1 like

19 likes

Veiligheid? Brandjes blussen!

Mijn inzending is een foto in de stijl zoals je die inmiddels wel van mij gewend bent. Ik heb er uiteraard weer een beetje werk ingestoken, omdat ik het leuk vind. De foto is lekker veilig, ûh saai én … het horloge prominent bij het thema. :camera_flash:


(Klik voor volle resolutie!)

Klik voor 'the making of' ...

Het horloge gewoon ergens bijleggen was me wat te eenvoudig en dus kwam er deze keer een Ikea ‘schaarlamp’ en een beetje garen aan te pas. Ophangen dat ding, laten zweven. Dat was het doel.
Wel veilig natuurlijk! En dus de brandblusser en een blusdeken erbij … :stuck_out_tongue_winking_eye:

In een proefopstelling wat schotjes gemaakt.

In de definitieve opstelling heb het garen aan de achterkant van de band vastgeplakt met Ductape, om te voorkomen dat het garen ook aan de voorzijde zichtbaar was. Ik had hem eerst gewoon vastgebonden. Het bleek daarna een best karwei als ik dat gerafelde garen over de hele band moest wegsjoppen en daar had ik helemaal geen zin in. :wink:

Klikkerdeklik, heel klein beetje nabewerking om het zichtbare ‘lijntje’ garen te verwijderen en klaar! Ik ben er tevreden mee.

PS Weer geen paraplu deze keer :sunglasses: … daglicht bleek voldoende om een scherpe goed belichte foto te maken.

Dank alvast voor je stem! :wink:

30 likes

Had toch mooier gevonden als je deze in beeld had gegooid i.p.v. gehangen ;).

Jij brandweer sam :wink:

1 like

Creatief weer hoor :ok_hand:t3:

1 like

Heey, een motorslot … altijd leuk!
Gefeliciteerd met je NA & met je foto winst.
Gelukkig mogen matige gsm fotografen ook meedoen, dus wellicht komt er wel weer een kiekje voorbij

26 likes

Gisterenavond een van je geweldige foto’s doorgestuurd naar mijn zwager. Hij is bezig met zijn eerste serieuze horloge en wil meteen gaan voor een Holy grail.
Wordt het een Speedmaster of een Seamaster?
Door zijn voorliefde voor James Bond zal het wellicht de Seamaster worden.
Nogmaals bedankt voor je bijdrage. Hoe kan ik stemmen? Is een like geven voldoende?

1 like

Dank je wel!

Volgende week. Er komen nog veel meer leuke en mooie foto’s van anderen hoor! :sunglasses:

gasmask-om-90-full-face-respirators-masks-nbc-abc-gas-mask

Helaas…

3 likes

Bij de NMBS draait er veel om veiligheid.
Het fluogele hesje om zelf op te vallen als je tussen de sporen loopt en 2 rode knoppen die treinen kunnen laten stoppen. Dit alles belicht met de zaklamp die ook tot onze veiligheidsuitrusting behoort.

18 likes


In deze tijd natuurlijk een mondkapje dat mij beschermt om mijn SEA-DWELLER nog jaren te kunnen dragen.

19 likes

Summary

https://www.jalohelsinki.com/shop/fire-extinguisher-oiva/

17 likes

:+1: dikke prima.

https://www.instagram.com/p/B-kzdZAnKn-/?igshid=130xxzrlbat3f

23 likes

De bijl, het hakblok, de gehoorbescherming en een gouwe ouwe zelfbouw met een unitas.

17 likes

Ik vervoer mijzelf vele duizenden km’s per jaar middels een gemotoriseerde 2-wieler. Ongeëvenaard qua vrijheidsgevoel maar ontzettend kwetsbaar, daardoor zijn beschermende kledingstukken nog essentiëler… Veiligheid voorop :ok_hand:

22 likes