HF foto challenge #17 - Thema: Planes, Trains & Automobiles

Hallo allen!

Na het winnen van wedstrijd 16 aan mij de dankbare eer het onderwerp voor nummer 17 te bedenken. Mijn gedeelde passie voor horloges en auto’s bracht me op het volgende thema:

Planes, Trains & Automobiles

Ik ga het niet moeilijker maken dan het is:

Fotografeer je horloge samen met iets wat met je (eigen) favoriete auto, vliegtuig of trein te maken heeft. Wat mij betreft mag een schaalmodel ook gebruikt worden. Iedereen met een eigen vliegtuig is sowieso een winnaar, met een eigen trein helemaal.

De huidige jemagnietallesmaarweleenbeetje-corona regels geven hopelijk voldoende mogelijkheden.

Spelregels

Uiteraard de welbekende spelregels o.a bedacht door @ElChueco:

  • Er moet een (bij voorkeur jouw eigen) horloge op de foto staan en het moet een zelfgemaakte foto zijn. Een verse speciaal voor deze wedstrijd is altijd leuk. Alleen horloges zijn toegestaan dus degene die het Cartier klokje in z’n Maserati instuurt: helaas.

  • Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot!

  • Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.

  • Eén week om foto’s te maken & in te dienen. Daarna zal er een topic geopend worden waar de foto’s met een poll in komen te staan, vervolgens 2 dagen stemtijd.

  • Ik maak zelf een voorselectie van de 15 ‘beste’ foto’s, om ervoor te zorgen dat de poll overzichtelijk blijft. Dat is voorrecht van een winnaar, leuk!

  • Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jouzelf gemaakt zijn. Dus geen ‘knipsels’ uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.

  • Je mag slechts één foto insturen.** Bij meerdere wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.

  • Wat ga je winnen? De eeuwige roem natuurlijk! En, … je moet ook het nieuwe topic openen & het thema verzinnen.

  • Als je de foto met je smartphone maakt let dan even op de instelling [verhouding 3:4 werkt bij iedereen het beste], zodat iedereen je foto gelijk ziet.

  • Hou het gezellig, laat het hoofdthema horloges zodat dit topic & de volgende topics niet naar Off Topic verdwijnen. Spelregels ter discussie stellen? Prima, maar gaat in beraad voor de volgende ronde.

Winnaars vorige edities:

1 Herfst: GiveMeYourDough
2 Reflectie: Yak
3 Water: junior
4 Sport & Spel: HansVR
5 Warmte: junior
6 Stof: Watchlover7
7 Muziek: junior
8 Keukenapparatuur: LastGentlemen
9 Metalen: GiveMeYourDough
10 Lente: TiBrew
11 Glas: Denvro
13 Borden: TiBrew
14 Veiligheid: dwarrel
15 Kapot en Stuk: GiveMeYourDough
16 Architectuur: WPS
17
18
19
20

Inspiratie

Ik ben benieuwd naar jullie creaties, genieten wordt het hoe dan ook! Succes!

23 likes

Leuk. Lekker thema! Ben erg benieuwd naar alle inzendingen … :beers:

@GiveMeYourDough, alleen als het echt je eigen trein is hè! Of heb je ook een vliegtuig? :rofl: :joy:

2 likes

Mag ik ook photoshoppen?

2 likes

Nee

1 like

#first

11 likes

Yes, maar m’n Gulfstream staat nog bij m’n vakantiehuis in Miami :grin:

2 likes

Ha! Makkie, daar heb ik al 2x mee gewonnen :muscle:t3::grin:

9 likes

19 likes

Mijn bijdrage voor Challenge Planes, Trains & Automobiles:

Daar is Harpoen weer met zijn oude Lancia :smiley:


Lancia horloge op de Lancia lichtmetalen velg :sunglasses:

Foto geschoten met iPhone en fisheye lens :relieved:

9 likes

Pffff, motoren mogen dus ook niet.

9 likes

Daar zeg je idd wat!
Toch maar gehouden? Hij stond toch te koop?

Boten mogen ook niet? :sunglasses:

44 likes

Mijn Tissot T-Sport Racing, achtergrond een ex van mij :sunglasses: (Formule Ford)

15 likes

Nice! Heb je formule Ford geraced? :star_struck:

1 like

Yep!

1 like

:ok_hand:

1 like

Leuk thema!

Bij deze de Breitling Superocean Heritage II in combinatie met de Heer J.B Scott die in 1959 met zijn Jaguar Mark II 3.4 meedeed aan de Mobilgas Economy Run!!

Ps. Ik vermoed dat hij destijds niet gewonnen heeft!:wink:

15 likes

Hahaha :+1::+1:

1 like

Nee is nog een oude foto. Vorige maand verkocht :pensive:
Deze winter maar opzoek naar een nieuw project :grin:

1 like