HF foto challenge #17 - Thema: Planes, Trains & Automobiles

Dan nog… Iets te makkelijk.

Laten we de topic-eigenaar de regels bepalen… Als je iets niet tof vind kan je m ook negeren. Zou zonde zijn als dit topic verwordt in een welles-nietes discussie :roll_eyes:

Ieder zijn smaak en manier van fotograferen, laten we dat respecteren :v:

Iedereen succes met de opgave :kissing_heart:

5 likes

Uiteindelijk bepaalt het grote publiek toch wel of het goed genoeg is. Veel stemmen is goed, weinig stemmen is ruk.

2 likes

Mijne zijn nog rukker dan ruk, zelfs nog nooit de stemronde gehaald :laughing: maar ach, meedoen is leuker dan de stemronde halen haha…

3 likes

Yes, zo is het. Ik heb nu ook al iets van 50 foto’s gemaakt en allemaal ruk of ideeën die niet lukken zoals ik ze in gedachten heb. Doe dat in verloren uurtjes op het werk of thuis tussen de bedrijven door. Vind het bedenken vaak het leukste. Uitvoeren is meestal één grote frustratie.

4 likes

18 likes

Origineel

#AS :brazil:

18 likes

Heb geen vliegtuig of trein en eigenlijk niets met auto’s.


O wristshot mag niet :relieved:
Dit dan maar

6 likes

Ik heb mijn Plane ook maar even van stal getrokken. :innocent:

En de overige kiekjes :)

6 likes

11 likes

Omdat ik mn eerste post al niet meer aan kan passen en mn “Plane” een beetje als valsspelen voelt is hier een tweede set met plaatjes om toch een serieuze duit in het voertuigen-zakje te doen. Ik begrijp dat deze al niet meer mee telt als officiele inzending, maar dat is niet erg…Ik had te veel lol hiermee. :smile:

Pics!


Helaas… Geen gordels voor deze kleine oma…


Zoomlens omgetoverd tot en macrolens :rofl:

2 likes

leuk thema ik ben benieuwd wie deze wint :v:

1 like

Wow, hoe kom jij aan zo’n mooie 007 lotus?
Brings back sweet memories. Ik had een dergelijk model ook als kleine jongen ergens halverwegen/eind 70’s. Volgens mij kon je de torpedo’s weg laten schieten. Prachtig!
Was dat geen corgi model?

8 likes

Leuk onderwerp! Om niet teveel in herhaling te vallen deze keer geen foto van m’n trein maar van m’n vliegtuig. Nou ja, het vliegtuig van m’n zoontje dan :hugs::small_airplane:

13 likes

Auto van mijn zoon, horloge van mij…

12 likes

@WPS, wanneer sluit de inzendingsmogelijkheid? Zit weer even in een drukke periode maar ik heb wel al een idee… :wink:

Ha Junior,

Woensdag 17.00 uur, zal het ook even in het topic zetten!

Groet,
Wouter

1 like

Allen, sluitingstijd voor de inzendingen is woensdag 3 juni om 17.00 uur. Stemmen kan daarna tot zondag 7 juni 12.00 uur. Er zitten mooie inzendingen bij en ben benieuwd naar de laatste loodjes :+1:

1 like

Ik had weinig inspiratie moet ik eerlijk zeggen en dacht er aan om niet mee te doen. Er staat bij ons een aftandse Citroën voor de deur, een vliegtuig bezit ik (nog?:sweat_smile:) niet en met de trein reizen heb ik in mijn studententijd een bloedhekel aan gehad.

Totdat ik vandaag weer mijn mooie Dan Henry 1964 droeg en dacht: wat is die DB5 op de caseback toch een heerlijke wagen!
Dát was voor mij voldoende inspiratie:

9 likes