HF foto challenge #17 - Thema: Planes, Trains & Automobiles

Ik had hem ook vroeger. Dit is een reissue van Corgi. Zat een Jaws figuur ook bij. Was mijn favoriete speelgoedauto vroeger…Heb ook nog een Buick van Kojak…

4 likes

Die kojak back had ik ook!! Waar haal je die re-issues? Echt gaaf!

Ik had ze via Marktplaats en ebay…een vintage MIB gaat al voor 400 euro dus beter zoek je een heruitgave…

Ook maar wat eens geprobeerd.:sweat_smile:

16 likes

Erg leuk! Modelletjes waar dingen open kunnen en je een horloge in kan dauwen zijn sowieso leuker :smiley:

Edit: Zet m ergens buiten op het zand of op een weggetje en het valt bijna niet op dat het een model is!

1 like

Lekker! Dé inzending voor ‘LEGO Masters’ … :sunglasses:
Leuke foto, komt ook door het horloge natuurlijk. Can’t go wrong met een Seamaster. :wink:

1 like

Thanks, ik had al even zitten kijken idd. Denk dat ik wel voor een modelletje ga voor in de vitrinekast
:+1:

1 like

het is omdat hij op de vensterbank staat anders zou ik zeggen dat je een inmens groot horloge in je wagen hebt liggen :+1::joy:
hij lijkt wel echt :open_mouth::smiley:

2 likes

Hahah sorry ik ben geen fotograaf.:sweat_smile:
Ik zal de volgende keer wat meer moeite doen voor de setting. Leuk om in het topic te zien dat er mensen moeite doen om een mooie setting te creëren voor de foto.

1 like

Hoe ‘cars’ wil je het hebben :smirk: mhua… Ik heb er maar een ‘project’ met zoonlief van gemaakt :ok_hand:

:racing_car: :checkered_flag:

12 likes

Twee klassiekers. Eentje heb ik nog en de andere (in een echte uitvoering :wink: ) niet meer.

9 likes

GranTourready

7 likes

Is het een idee de stemperiode in te korten naar 1 dag? Ik heb het idee dat 95% van de stemmen in de eerste paar uren komen en de race dan al lang gelopen is. Ik vind die 2e dag altijd zo lang duren 🥴

Miscchien een polletje voor de volgende ronde, een ieder blijft natuurlijk vrij om het op zijn eigen manier invulling te geven als het zover is.

Stemronde open laten voor:

• ~24 uur
  • ~48 uur
  • langer dan 48 uur

0 stemmers

1 like

Één dag lijkt me erg kort. 48 uur is dan m.i. beter.

2 likes

Twee dagen stemmen zeggen de regels …

… tot zondag 12 uur lijkt dus een beetje te lang @WPS.
Dat moet tot vrijdagavond zijn, tenzij je het stemtopic pas vrijdagmiddag plaast. :sunglasses:

Overigens als je zelf geen gelegenheid hebt om tegen die tijd een winnaar uit te roepen (bijv. omdat je niet thuis bent ofzo…) kun je dat altijd even aan iemand anders vragen.

@GiveMeYourDough, één dag lijkt me te weinig. Vind twee prima.

Hahaha jullie hebben het niet druk zeker! Volgens mij niet ingewikkeld, einde van de dag niet meer insturen, morgen probeer ik de selectie te maken (moet ook nog werken enzo) dus ga van donderdag eind van de middag/avond het stemtopic. Vrijdag/ zaterdag stemmen. Als jullie blij worden van de uitslag op zaterdag doen we dat!

3 likes

Alles wat te laat (na 17h vanmiddag) is ingestuurd neem je niet mee in de voorselectie, dat is simpel te regelen.

Een strakke stemtermijn is wel handig, zeker bij een nek aan nek race. Een uurtje langer kan een uitslag anders doen zijn. We hebben al eerder verschillen met één of slechts een paar stem(men) gezien, wat dat aangaat is het ook niet altijd zo dat altijd “de race al gelopen is” zoals @GiveMeYourDough dat zegt.

Maar goed, you’re the boss. Werkse! :wink:

1 like

Hij gaat lekker … :joy::joy::joy:

1 like

Zal geen prijs winnen denk ik zo…

6 likes

Gave Volvo Amazon, dat was mijn eerste auto!

1 like