HF foto challenge #18 klussen en sleutelen

He allemaal.
Gezien ik nummertje 17 heb mogen winnen start ik hierbij het nieuwe topic met een nieuw en uitdagend thema.
Waar mogen jullie foto’s van gaan schieten.?
klussen en sleutelen

Dus onze tool-watches in volle actie!!! HOE GAAF IS DAT!!
Ik ben reuze benieuwd wie er een slijptol in zijn Sub gaan knallen voor een prachtige vonkenregen shot.
Gewoon doen hoor, win je geheid en niet omdat er een Rolex op het plaatje staat!!

Voorbeeldje die ik zojuist heb geschoten om jullie aan te moedigen om NIET bang te zijn en ervoor te gaan.
Zie hier de Skyracer voor het vol draaiende zaagblad van de zaagmachine.

Ik ben benieuwd hoeveel actie we gaan zien deze ronde!

Spelregels
Uiteraard de welbekende spelregels o.a bedacht door @ElChueco:

Er moet een (bij voorkeur jouw eigen) horloge op de foto staan en het moet een zelfgemaakte foto zijn. Een verse speciaal voor deze wedstrijd is altijd leuk. Alleen horloges zijn toegestaan dus degene die het Cartier klokje in z’n Maserati instuurt: helaas.

Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot!

Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.

Eén week om foto’s te maken & in te dienen. Daarna zal er een topic geopend worden waar de foto’s met een poll in komen te staan, vervolgens 2 dagen stemtijd.

Ik maak zelf een voorselectie van de 15 ‘beste’ foto’s, om ervoor te zorgen dat de poll overzichtelijk blijft. Dat is voorrecht van een winnaar, leuk!

Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jouzelf gemaakt zijn. Dus geen ‘knipsels’ uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.

Je mag slechts één foto insturen.** Bij meerdere wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.

Wat ga je winnen? De eeuwige roem natuurlijk! En, … je moet ook het nieuwe topic openen & het thema verzinnen.

Als je de foto met je smartphone maakt let dan even op de instelling [verhouding 3:4 werkt bij iedereen het beste], zodat iedereen je foto gelijk ziet.

Hou het gezellig, laat het hoofdthema horloges zodat dit topic & de volgende topics niet naar Off Topic verdwijnen. Spelregels ter discussie stellen? Prima, maar gaat in beraad voor de volgende ronde.

Winnaars vorige edities:
1 Herfst: GiveMeYourDough
2 Reflectie: Yak
3 Water: junior
4 Sport & Spel: HansVR
5 Warmte: junior
6 Stof: Watchlover7
7 Muziek: junior
8 Keukenapparatuur: LastGentlemen
9 Metalen: GiveMeYourDough
10 Lente: TiBrew
11 Glas: Denvro
13 Borden: TiBrew
14 Veiligheid: dwarrel
15 Kapot en Stuk: GiveMeYourDough
16 Architectuur: WPS
17 Planes, Trains & Automobiles : @mozaiek
18
19
20

Succes allemaal, GO!

15 likes

Ik geef mijn stem al voor die toffe foto die je erbij hebt gezet! :+1:t2:

Leuk onderwerp!

1 like

Ik zou dus mijn vorige inzending met de houtschaaf nog een keer kunnen gebruiken? :yum:

2 likes

Was het een succes is de vraag? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Probably not :yum:
Is ook weer een mooi excuus om de net binnengekomen macro tubes eens te testen :smile:

1 like

Jammer van deze regel, anders was mijn wristshot van afgelopen weekend meteen mijn inzending :smiley:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/5/1/0/5106bfe92aa2dacacc0862997f8985eb7aa12187.jpeg

5 likes

Aardig bezig geweest Martijn. Je kan gelukkig nog meer dan alleen horloges verzamelen :joy:

1 like

Gelukkig maar :joy::joy:

1 like

Leuk onderwerp!

Jammer dat ik net klaar ben met klussen thuis :grin:
Ach, ik verzin wel wat. Een huis is nooit af :hugs:

1 like

Hierbij mijn inzending voor het onderwerp klussen en sleutelen. Niets leuker als klussen en sleutelen aan je horloge :hugs:

30 likes

18 likes

Mis ik nu Challenge #12 Koffie van Denvro, gewonnen door Meisink? :thinking:

Kom je nu mee !!!
Ben net klaar met klussen in me nieuwe woning.

Angry-Mr-Bean-Shakes-Head

Nou dat word alles weer te voorschijn halen.

3 likes

Ik heb de post uit vorig topic gekopieerd …dus niet naar foutjes gekeken… ow jee…

1 like

14 likes

Geen probleem, wel onthouden voor later, want “ere wie ere toekomt” :slightly_smiling_face:

1 like

Net even een pauze ‘ingelast’ om een foto te maken. Snap je…? Ingelast… Nee…? :joy:

16 likes

Autogeen

1 like

Maar dit keer geen auto. Haha!

1 like

Meer heb je niet nodig bij het klussen, een bus wd40 en een rol ductape :sunglasses::+1:

18 likes