HF foto challenge #19 - Thema: Badkamer

Hierbij gaat ronde 19 van de HF FOTOWEDSTRIJD van start. Als winnaar van de vorige mag ik weer eens het nieuwe onderwerp verzinnen. Lastig!

Mijn keuze is gevallen op: BADKAMER

Uiteraard mag je helemaal zelf verzinnen hoe je dit invulling geeft maar ook ik wil de inmiddels welbekende regels o.a. verzonnen door @ElChueco handhaven.

De spelregels:

  • Er moet een (bij voorkeur jouw eigen) horloge op de foto staan!
  • Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot.
  • Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.
  • Eén week om foto’s te maken & in te dienen. Daarna zal er een topic geopend worden waar de foto’s met een poll in komen te staan. 2 dagen stemtijd.
  • Ik maak zelf een voorselectie van de 15 ‘beste’ foto’s, om ervoor te zorgen dat de poll overzichtelijk blijft. Dat is voorrecht van een winnaar, leuk! :sunglasses:
  • Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jouzelf gemaakt zijn. Dus geen ‘knipsels’ uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.
  • Je mag slechts één foto insturen. Bij meerdere wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.
  • Wat ga je winnen? De eeuwige roem natuurlijk! En, … je moet ook het nieuwe topic openen & het thema verzinnen.

Als je de foto met je smartphone maakt let dan even op de instelling [verhouding 3:4 werkt bij iedereen het beste], zodat iedereen je foto gelijk ziet. Maak je meer kans.

Hou het gezellig, laat het hoofdthema horloges zodat dit topic & de volgende topics niet naar Off Topic verdwijnen. Spelregels ter discussie stellen? Prima, maar in deze editie doen we er niks meer mee. Het is zoals het is: Game on!

Winnaars vorige edities:

1 Herfst: GiveMeYourDough
2 Reflectie: Yak
3 Water: junior
4 Sport & Spel: HansVR
5 Warmte: junior
6 Stof: Watchlover7
7 Muziek: junior
8 Keukenapparatuur: LastGentlemen
9 Metalen: GiveMeYourDough
10 Lente: TiBrew
11 Glas: Denvro
12 Koffie: meisink
13 Borden: TiBrew
14 Veiligheid: dwarrel
15 Kapot en Stuk: GiveMeYourDough
16 Architectuur: WPS
17 Planes, Trains & Automobiles: mozaiek
18 Klussen en Sleutelen: junior
19
20

Inspiratie

Om het voor iedereen een beetje bereikbaar te maken heb ik deze keer gekozen voor een thema waar we naar ik aanneem :sunglasses: allemaal dagelijks mee te maken hebben.

De badkamer. Je hoeft natuurlijk je badkamer niet helemaal op de foto te zetten, maar je moet wél een foto maken die te maken heeft met iets (herkenbaars) uit of in de badkamer … dus al dobberend in het bad al je badeendjes op de foto zetten, ik zeg doen!


PS Het leukste is uiteraard om een foto te plaatsen die je speciaal voor deze fotowedstrijd hebt gemaakt en dus niet eentje die uit je archief komt. Dit maakt het net iets spannender. :sunglasses:

Inzenden kan tot 29 juni aanstaande, begin van de avond.

Succes!

18 likes

Haha nice :duck::duck::bathtub: Ik ga eens kijken of ik er iets mee kan. :ok_man::shower:

1 like

Leuk thema! Zijn er censuur regels?:innocent:

8 likes

Ja, niet om je pols. Verder mag hij overal omheen. :joy:

19 likes

Ahhhh tof :ok_hand: deze keer probeer ik weer mee te doen :wink:

2 likes

OMG :see_no_evil::see_no_evil:

2 likes

6 likes

Ik huiver nu al voor de mensen met een toilet in de badkamer… :joy:

3 likes

Badkuip shark. Wrs een megalodon.

Met gevaar voor eigen leven. Sta atijd onder de douche ken die haai dus helemaal niet. Geen idee wat ie te eten krijgt.

21 likes

Maar weer eens een keer mee doen :muscle:

7 likes

Ik ga er een paar schakels bij zetten!:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

alstu

29 likes

Heel even dacht ik dat je een string van je vrouw had gebruikt :joy:
Maar ik kom nu wel op een goed idee :hugs:

5 likes

Arghhh … dit forum werkt niet met andere dan standaardformaten! :frowning: :frowning:

Betty Boop in bad met de Black Bay in de badkamer


Dat zijn een hoop B :crazy_face:

25 likes

mmmmmm lekker!!!

eh, mooie foto bedoel ik!!
Leuk gedaan,

1 like

Voor professionals :slight_smile:

17 likes

Ninja edit!:

:grin:
Dank aan @Johan01 voor het geven van het idee!

Oude inzending. Gauw gewijzigd! ....

En de overige ideeën voor fun! :smile:

Drippy, drippy....

Schat!? Heb jij mn horloge gezien?

11 likes

wat

wel niet voor elkaar kan krijgen, foei tijger.

1 like

Mooie foto :black_heart: