📸 HF foto challenge #2

Het hele idee van de foto Challenge is een topic waar foto’s in voorbij komen waar soort van moeite voor is gedaan… Een idee uitdenken, uitvoeren, genieten of falen & overdoen.

Daar vallen Wristshots dus niet bepaald onder & daarom worden die uitgesloten van deelname. Lezen blijft lastig…

3 likes

Ik heb het al eerder gezegd, maar archieffoto’s zouden dan ook niet moeten mogen. Er is een groot verschil tussen op basis van deze opdracht tijd spenderen aan bedenken, opzetten, perfectioneren en bewerken, en even een foldertje met oude foto’s doorbladeren.

4 likes

Geen slechte inbreng.
Vanaf de volgende ronde is deze aanvulling te handhaven en dus uit te voeren.

Mijn inziens een uitstekend plan.

1 like

Drogen na duikje in De Rode zee :sunglasses:

3 likes

Wristshots worden ook zonder enige vorm van uitleg niet meegenomen in de poll.
Archieffoto’s blijft lastig te controleren denk ik maar wat mij betreft doen die ook niet mee vanaf de volgende ronde.
Het idee is natuurlijk dat je naar aanleiding van het gekozen onderwerp aan de slag gaat.

2 likes

De reflectie is de zonsondergang op het natte strand, met vakantie-victori.n.o.x…

10 likes

Cool thema!

Edit: oude foto, horloge niet meer in bezit maarrrrr wel moeite moeten doen om 'm er zo op te krijgen.

Maar ik heb de skills nog…

Onderste foto doet niet mee :clown_face:

Gr. Roel

7 likes

Ik zou even kijken of ik een strap kan vinden met de kleur van de weerspiegeling. Dat donkerbruin past heel goed bij de kast.

3 likes

En dan mag die afgedankte band naar mij worden gestuurd!
Ziet er prachtig uit.
Ook op mijn BB58 vermoed ik
:ok_hand:

Edit: welk merk is die band, weet je dat nog @Krabong?

Beste forumvriendjes, vandaag is de laatste dag om jullie foto in te zenden.
Alles foto’s die na 24:00 geplaatst worden hebben dikke pech.
Morgen zal ik rond de middag het stemtopic openen en hebben jullie 24 uur de tijd om te stemmen. Eén iemand heeft dan de kerst van zijn leven, de rest kan troost zoeken bij familie, vrienden en natuurlijk bij het praatgroepje van het HF.

5 likes

Spannend…
He… moet in de startpost ook geen link naar de vorige wedstrijd staan??? Toch leuk…

Spannend hè? Ik verwacht rond 13:30 een poll te hebben.
Die link gaat niet meer lukken helaas.

3 likes

Vanaf volgende topic de foto van voorgaande winnaars toevoegen plus link naar voorgaande topics een idee?

Of gaat het dan onoverzichtelijk veel worden?
Ik denk dat het een leuke aanvulling is.
Kwestie van knippen en plakken en dolle pret…

Voor nu… op naar het stem topic.
Ben benieuwd !
Succes voor de inzenders.

Of ben ik te laat…

1 like

Helaas.