📸 HF foto challenge #2

Hierbij gaat ronde 2 van de HF FOTOWEDSTRIJD van start.
Als winnaar van editie 1 heb ik naast de eeuwige roem ook de eer om het leuke idee van @ElChueco voort te mogen zetten en mag ik het onderwerp kiezen van deze ronde.
Mijn keuze is gevallen op: REFLECTIE.
Uiteraard mag je helemaal zelf verzinnen hoe je dit invulling geeft maar ik wil wel de regels verzonnen door @ElChueco handhaven:

Regels:
#Er MOET een horloge op de foto staan
#Deze mag niet om de pols zitten.
specifiek géén whrist shot! Waardoor je dus creatiever met je idee om moet gaan
#Het thema mag je creatief interpreteren in jouw foto.
Vind jij het REFLECTIE? Dan is dat goed. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was. Er komt dus ook géén verdere discussie of de rest het wel REFLECTIE vindt of niet.
#Eén week om foto’s te maken & in te dienen.
Daarna zal er een topic geopend worden waar de foto’s met een Poll in komen te staan. 2 dagen stemtijd. (toevoeging: mochten er door software technische redenen maar een X aantal stemopties mogelijk zijn maak ik een poll op basis van "wie het eerst komt wie het eerst maalt).
#Winnen? Eeuwige roem.
Je MOET ook het nieuwe topic openen & het thema verzinnen.

Houd het gezellig, laat het hoofdthema HORLOGES zodat dit topic & de volgende topics niet naar Off topic verdwijnen!

Als aanvulling hierop en om het topic overzichtelijk te houden mag je slechts één foto insturen. Bij meerdere wordt de bovenste of eerste als inzending gerekend.

Winnaars vorige edities:

#1 Herfst: GiveMeYourDough
#2 Reflectie:

Als winnaar van de vorige editie en organisator van deze editie doe ik zelf niet mee maar ik geef graag wat voorbeelden van wat ik onder reflectie versta. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën en inzendingen. :selfie: Succes en veel plezier met het maken van foto’s.

37 likes

Reflectie van het tafelblad op de kast van de Sixty Five.
Sluitertijd :thinking:diafragma :no_mouth:camera :oud mobieltje :iphone:

13 likes

@kiek kom er maar in.

15 likes

19 likes

25 likes

10 likes

image

3 likes

FaithfulColossalAlbertosaurus-mobile

7 likes

Stift! :muscle:t3: :spades::heart::diamonds::clubs:

3 likes

Ohja, ik mocht niet meedoen maar wat een bling :sparkles:

3 likes

De totstandkoming van dit plaatje heeft best wat pogingen geduurd.

10 likes

19 likes
7 likes

11 likes

Reflectie

4 likes

37ddcd3bd7842c64c178f5fcbba05d960ffabe0a_1_421x500

14 likes

2 likes

Triple reflectie

6 likes