HF foto challenge #20 - Thema: Groente & Fruit

Hierbij gaat ronde 20 van de HF FOTOWEDSTRIJD van start. Als winnaar van de vorige mag ik een nieuw thema bedenken: Lastig

Mijn keuze is gevallen op: Groente & Fruit

Uiteraard mag je helemaal zelf verzinnen hoe je dit invulling geeft maar ook ik wil de inmiddels welbekende regels o.a. verzonnen door @ElChueco handhaven.

De spelregels:

  • Er moet een (bij voorkeur jouw eigen) horloge op de foto staan!
  • Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot.
  • Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.
  • Eén week om foto’s te maken & in te dienen. Daarna zal er een topic geopend worden waar de foto’s met een poll in komen te staan. 2 dagen stemtijd.
  • Ik maak zelf een voorselectie van de 15 ‘beste’ foto’s, om ervoor te zorgen dat de poll overzichtelijk blijft. Dat is voorrecht van een winnaar, leuk! :sunglasses:
  • Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jouzelf gemaakt zijn. Dus geen ‘knipsels’ uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.
  • Je mag slechts één foto insturen. Bij meerdere wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.
  • Wat ga je winnen? De eeuwige roem natuurlijk! En, … je moet ook het nieuwe topic openen & het thema verzinnen.

Als je de foto met je smartphone maakt let dan even op de instelling [verhouding 3:4 werkt bij iedereen het beste], zodat iedereen je foto gelijk ziet. Maak je meer kans.

Hou het gezellig, laat het hoofdthema horloges zodat dit topic & de volgende topics niet naar Off Topic verdwijnen. Spelregels ter discussie stellen? Prima, maar in deze editie doen we er niks meer mee. Het is zoals het is: Game on!

Winnaars vorige edities:

1 Herfst: GiveMeYourDough
2 Reflectie: Yak
3 Water: junior
4 Sport & Spel: HansVR
5 Warmte: junior
6 Stof: Watchlover7
7 Muziek: junior
8 Keukenapparatuur: LastGentlemen
9 Metalen: GiveMeYourDough
10 Lente: TiBrew
11 Glas: Denvro
12 Koffie: meisink
13 Borden: TiBrew
14 Veiligheid: dwarrel
15 Kapot en Stuk: GiveMeYourDough
16 Architectuur: WPS
17 Planes, Trains & Automobiles: mozaiek
18 Klussen en Sleutelen: junior
19 Badkamer: Koppie
20

Inspiratie

Een thema bedenken is een lastige zaak :wink: De meest mooie thema’s zijn de afgelopen 19 edities al voorbij gekomen.
Deze keer ook weer een thema waar iedereen aan mee kan doen en dat is natuurlijk het hoofddoel van deze foto challenge want winnen is maar bijzaak :grin:

Ik heb gekozen voor Groente & Fruit. Ik neem aan dat dit bij een ieder wel in de koelkast te vinden is.
Laat je inspireren door de variatie aan kleuren en je zult zien dat dit best wel lastig kan zijn.
Je hoeft niet de marktkraam van de groenteboer te fotograferen maar wees gewoon een beetje creatief.
Ik ben nu al benieuwd naar de inzendingen.

Inzenden kan tot 10 juli aanstaande.

Succes

15 likes

Wat een uitsluitende criteria. Nu kunnen @W.E en @Mafkees sowieso niet meedoen… :smirk:

5 likes

Verdorie, ik eet net de laatste banaan op :banana:

6 likes

Graan is groente. Schültënbräü bevat graan. Ik zou theoretisch gezien dus een foto kunnen maken van mijn horloge met een blik Schültënbräü. Ware het niet dat ik die al in mijn mik heb gegoten. Ach ja. Win some, lose some.

4 likes

Leuk idee!!

10 likes

Haha f#ck…

Leuk… heb een idee denk.

Moet ik maandag naar de groenteboer om mijn idee tot leven te brengen.
Wat doe je mij aan joh…

2 likes

Banana watch :face_with_monocle:

2 likes

Kom maar op met al die Apple horloges! :sweat_smile:

3 likes

12 likes

Nooit geweten dat een banaan een hartslag heeft.

5 likes

Use protection guys

63 likes

10 likes

Dat was een kwestie van tijd voordat iemand dit zou doen :joy:

1 like

De keuze is reuze. Eens bedenken wat ik hier mee kan :hugs::banana:

7 likes

Deze dan, :grin:

10 likes

Jammer dat het geen Hulk is hehe

3 likes

We starten met een openingsbod van € 50.000,-
Hoor ik daar € 60.000,-

Schat wat ga jij met de komkommer doen???
Niiiiiksssss hihi :smirk:

38 likes

Uitjes drogen

26 likes
13 likes

Green meets green

45 likes