HF foto challenge #20 - Thema: Groente & Fruit

Vleesch noch visch…

Dat klopt, maar ik zou chips als een bereide variant van groente zien.

Bier daarentegen is imho een extract.

2 likes

Een zwarte banaan heb ik pas over 2 weken beschikbaar…

17 likes

13 likes

Onder de kersen ontpitter…

12 likes

Fruit heb ik niet maar een schaal wel.

10 likes

Moet wel fruit en/of iets van groente op staan. Beetje kaal zo😂

2 likes
15 likes

Twee foto’s waar ik erg tussen twijfelde, maar dit is mijn inzending:

Deze twee zijn afgevallen, 1e was waar ik over twijfelde, de 2e was als idee leuk maar de foto had het niet voor mij.


10 likes

Hierbij mijn inzending. Ik heb gebruik gemaakt van één van mijn favoriete stukjes fruit :kiwi_fruit:

Best lastig nog om er een stabiel stapeltje van te maken maar gelukkig waren er cocktailprikkers voor handen.

Na een hele reeks foto’s heb ik deze maar genomen. Kreeg niet helemaal voor elkaar wat ik voor ogen had helaas. Hopelijk is het goed genoeg :hugs:

Deze is het niet geworden maar vond ik ook wel geinig.

22 likes

Mooie contrasterende kleuren :+1:t2:

1 like

Mmmmm…!

18 likes

Thanks! Dat is zo’n beetje het enige dat ik voor ogen had wat wel gelukt is :sweat_smile:

1 like

Mooie foto’s allemaal hoor. Wordt straks lastig om een selectie te maken :sleepy:

3 likes

Nou en volgens mij ga je ook wel een record breken vwb. het aantal inzendingen wat je gaat krijgen! Best wel veel (moois) eigenlijk, haha … veel succes bij de selectie. :sunglasses:

PS Mijn fruit nog nog te rotten. Ik ben er dus nog niet klaar voor. :wink:

2 likes

Telt bruin fruit ook? Dan kan @W.E ook meedoen.

10 likes

Fruit is fruit verrot of niet. Alleen geen ouwe pruim, die komt niet door de selectie😂

:stuck_out_tongue_closed_eyes::nauseated_face::persevere:

1 like

12 likes

Na een paar dagen afwezigheid heb ik de uitkomst gemist van challenge #19 @Koppie verdiende winnaar uiteraard … eens zien of ik nog een productieve zondag tegemoet ga ivm het nieuwe thema … succes weer aan iedereen en laat mij ook eens winnen he :rofl::rofl:

2 likes