HF foto challenge #20 - Thema: Groente & Fruit

Is het tot óf tot en met 10 juli insturen? Formeel staat er in de 1e post tot 10 juli? Dat betekend dat de foto’s tot 00u vanacht ingestuurd konden worden :thinking:

Zie drie berichten naar boven

Sorry :sweat_smile: thanks @LastGentlemen

1 like

Een hoop inzendingen waar ik mij de komende dagen over ga buigen. Sorry maar werk gaat ook gewoon in het weekend door, dus even geduld aub. :wink:

image

Ik zal zsm stemtopic openen.

7 likes

Helaas ben ik er niet toe gekomen… leuke en originele inzendingen. ik stem sowieso mee en mijn stem is dus te koop!! :rofl: graag pb met je bod :smile:

4 likes

Op een uit de kluiten gewassen schijfje :lemon:

:kiwi_fruit: en :tangerine: ook beschikbaar evt

3 likes

… ûh @Daan010, je bent te laat! :wink:

Gisteren dus.

#MeToo … maar ja:

MIx2

Onniedan? @GiveMeYourDough :sunglasses:

3 likes

Ik ben er nog niet klaar mee hoor. Wil minimaal langszij komen haha :joy:

2 likes

Heerlijk toch dit

2 likes

:man_facepalming:t2:

Maar ach, win toch nooit :rofl:

Was daarom ook erg lui met m’n “stock images”

3 likes

Ik lekker ook!

7 likes
3 likes

Chips deze gemist. Maar zitten een hoop leuke foto’s tussen zeg.

1 like

Nee, dat telt niet. Groente en fruit it is.

3 likes

@GiveMeYourDough :joy::joy::joy::joy::joy::joy: chips is van aardappel gemaakt dat valt ook onder groenten toch :thinking:

1 like

De aardappel (Solanum tuberosum) behoort tot de nachtschadefamilie, net als de tomaat, paprika en tabak. De aardappel is een plant die ondergronds een energievoorraad in de vorm van zetmeel aanlegt. Het zetmeel slaat de plant op in voor de mens eetbare stengelknollen, die net als de plant zelf aardappelen of aardappels worden genoemd. De aardappel is wereldwijd het belangrijkste voedselgewas na rijst, tarwe en mais.

De aardappel komt oorspronkelijk uit Zuid-Amerika, maar is in veel Europese landen sinds de 16e eeuw een van de basisvoedingsmiddelen. In vele landen, waaronder Nederland en België, wordt de aardappel gezien als maaltijddrager. In andere landen telt hij mee als groentesoort.

:upside_down_face:

1 like

Geen idee. Ik heb vanochtend (ja, je leest het goed. :hugs:) nog een patatje met mayo op.
Had niet echt het gevoel dat ik een bak met groente aan het eten was :sweat_smile: :fries:

1 like

Wel een keer op de radio van een voedingsdeskundige gehoord dat het niet uitmaakt of kinderen een zak chips of aardappel met avondeten aten. Het ging vooral om de voedingswaarde en etc.

Ik ben het er niet helemaal mee eens, maar chips blijft groente inderdaad.

1 like

Mocht de winnaar nog geen idee hebben…

@sq100 en ik zijn alvast begonnen.

2 likes

Mooie horloges met lelijke bandjes met het geld wat je erbij toe kreeg?

6 likes