HF foto challenge #26 - Thema: Toys for Boys

Wat zondagse huisvlijt:

29 likes

13 likes

Geen speelgoedpistooltjes hier, sorry @anon50762135.

Ook geen dikke bipsen. Sorry @Jur, je hebt alweer niks te doen.

20 likes

Ik werk wel op een schip maar helaas niet zo’n schip, anders had ik aan je wens kunnen voldoen.

1 like

20 likes

Poeh, lastig thema als je geen hobby’s hebt…

48 likes

Pak maar in we hebben een winnaar :joy::+1:t2:

1 like

Het plan was, mijn vrouw die het horloge in de vingers heeft hangen naast haar dij/billen.
Deze billen met enige scherpdiepte knippen.
Maar duft het niet aan met @Jur … Ik denk dat hij mij stout gaat vinden, een ban gaat geven en mij weer toelaat als ik de foto in origineel bestand naar hem toe doe mailen.

Dus ik heb mijn andere passie maar gebruikt voor dit mooie maar lastige onderwerp.
Motorrijden…

voor de niet bekenden met wat er op de foto te zien is.
Achtergrond mijn Helm van het alom bekende merk Arai. (de Rolex onder de helmen :blush: )
Horloge ligt op mijn leren pak en wel op het kniestuk dat je kan verwisselen wanneer deze versleten is doordat deze geregeld het asfalt raakt als je serieus aan het sturen bent.

Horloge is een vintage (1979) sicura F1 . Dus past goed thuis in mijn onderwerp.
Daarbij, rood is altijd sneller dan welke andere kleur ook… Dus reuze snelle foto is dit zoals je ziet.

28 likes

Als mijn medeorganisator zijn creatie tentoonspreidt dan knal ik de mijne er ook maar even in.

Al is het maar ter inspiratie.

18 likes

Top plaat!

1 like

Spek en bonen is ook eten moet je maar denken. :joy:

1 like

17 likes

26 likes

Schitterend onderwerp, maar het blijkt toch lastig te fotograferen :thinking: maar toch weer een poging aangezien Candide laatst meldde:

Dus hopelijk Candide, voldoe ik aan je verwachting v.w.b. inzending :sweat_smile:

Vroeger als kind speelde ik al het liefst in de zandbak of liever nog in de blubber… dat trekje ben ik nooit verleerd, dus nu regelmatig ‘baggeren’ met de 2 wieler :v:

21 likes

200928CCa-2895 by levensnevel, on Flickr

9 likes

ik dacht eigenlijk aan wat anders :
image

Tot vrijdag 2 oktober, ik heb nog ff :sunglasses:

3 likes

10 likes

Helaas heb ik al een inzending gedaan… Ik had graag even de zolder bij m’n ouders overhoop gehaald voor zo iets :joy:

2 likes

En net op tijd aan de regels gedacht:

En hier een beeld over de ware grootte:
Snel dingetje hoor met jankende tweetakt.

36874c1c-c999-4bf6-8c7b-f1431934b567

En gebaseerd op (niet meer in mijn bezit);

8 likes

Bewegende foto’s mogen niet zeker? :wink:
PhotoFunia-1601290020

13 likes