HF foto challenge #26 - Thema: Toys for Boys

hahaahah.
@HanDavinci voelt de concurrentie in z’n nek hijgen.

No worries;
Mijn foto is geen officiële inzending en doet niet mee met de challenge. Ik vond het thema te leuk om er niets mee te doen, zie het als een beetje inspiratie. :smiley:

3 likes

20 likes

winnaar :ok_hand:t2:

1 like

Zo komen de verhaaltjes in de wereld.

Serieus? Welke dan… :thinking:

Is het ook. Verder geen idee waar het over gaat, ik heb het allemaal niet teruggelezen maar als je hebt gewonnen, moet je de volgende organiseren en doe je zelf niet mee. Zo simpel is het. Je kunt hooguit voor de lol een plaatje posten maar die mag natuurlijk nooit in de poll verschijnen en je kan dus ook niet nog een keer winnen als laatste winnaar. Lijkt me helder toch?

Niet bewust, maar even druk met andere dingen. Ik zie wel dat ik een miljoen berichten gemist heb. Heb ik iets gemist? Nee toch. Nou ja, ik lees het wel.

Ja, ik ken hem best wel goed … :joy:

Bij deze!

:kissing_heart:

14 likes

Sorry, was me dat niet bewust. Ik vind deze zelf leuker😇

1 like

Hoi :wave:t2: @junior. Leuk weer eens wat van je te lezen :ok_hand:t3:

1 like

Daar is ie wel. Welkom terug meneer :+1:t2:
En? Kunnen we binnenkort weer mooie plaatjes verwachten?

1 like

Deze ronde nog niet denk ik. Héél misschien ga ik er nog even voor zitten. Maar ik zie al genoeg moois voorbij komen, dus keus genoeg … :wink:

3 likes

3 likes

Ik had mijzelf al gecorrigeerd. Dacht dat jij toen twee keer achter elkaar had gewonnen.
(Wel vaak gewonnen…! Zegt dat ook iets…? :wink:)

Verder, goed om te horen dat het alleen een drukke agenda betreft.
Had het er laatst nog met @JohnWick over gehad, dat we bijna niks meer van je hoorde. :+1: :muscle:

2 likes


Mag deze @jur ?

7 likes

Als het blijkbaar bij de Blokker mag liggen, wie ben ik dan nog… :scream:

24 likes

Eerder een feestwinkel ofzo?

1 like

Het was de so-low of zoiets. Echt een grafwinkel.

Dacht eerst kan dit topic wel, is toch niet gender neutral … gelukkig komt er dan toch wat roze en vrouwelijks in beeld.

Een kamado is toch ook zeker een toy for boys?

19 likes

Tijd voor wat design, sound & time

24 likes

Hela, een Beogram?

Zeker, blijft mooi spul.
De versterker en platenspeler gebruik ik dagelijks.
De cd speler, dubbele cassettedeck en de muurbeugel heb ik wel, maar gebruik ik niet. Alle slagschepen op een rij lijkt mij geweldig, maar mijn vrouw denkt daar anders over.

2 likes

Herkenbaar probleem

1 like