HF foto challenge #3

Hierbij gaat ronde 3 van de HF FOTOWEDSTRIJD van start.
Als winnaar mag ik het nieuwe onderwerp verzinnen.
Mijn keuze is gevallen op: Water
Uiteraard mag je helemaal zelf verzinnen hoe je dit invulling geeft maar ik wil wel de regels verzonnen door @ElChueco handhaven, waar ik een kleine aanvulling aan heb toegevoegd:

Regels:
#Er MOET een horloge op de foto staan
#Deze mag niet om de pols zitten.
specifiek géén whrist shot! Waardoor je dus creatiever met je idee om moet gaan
#Het thema mag je creatief interpreteren in jouw foto.
De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.
#Eén week om foto’s te maken & in te dienen.
Daarna zal er een topic geopend worden waar de foto’s met een Poll in komen te staan. 2 dagen stemtijd.
#Winnen? Eeuwige roem.
Je MOET ook het nieuwe topic openen & het thema verzinnen.
#De 15 beste foto’s worden uitgelicht in de poll zodat deze overzichtelijk en leuk blijft om te stemmen.

Houd het gezellig, laat het hoofdthema HORLOGES zodat dit topic & de volgende topics niet naar Off topic verdwijnen!

Als aanvulling hierop en om het topic overzichtelijk te houden mag je slechts één foto insturen. Bij meerdere wordt de bovenste of eerste als inzending gerekend.

Winnaars vorige edities:

#1 Herfst: @GiveMeYourDough
#2 Reflectie: @Yak
#3 Water:
#4
#5

Het leukste is natuurlijk een foto die je ‘vers’ maakt en niet uit ‘stock’ haalt. Dit maakt het iets spannender. Ik ga geen voorbeelden geven omdat ik iedereen zijn eigen creativiteit wil laten volgen. Succes!!

12 likes

Leuk! Ik ga op zoek naar water Y

1 like

3 likes

Fuk it, ik probeer het gewoon weer! Wel stock, maar ik ben er voldoende creatief mee bezig geweest, in de keuken … behoorlijk spannend. :sunglasses:

28 likes

Tot nu toe de mooiste foto die ik heb gezien de afgelopen jaren. Super professional en strak gedaan. :+1:t3:

Is dat echt water? Op een Rolex? Damn, jij durft.

1 like

Telt ijs ook mee als water :smiley:

6 likes

Druppels :droplet: :droplet:

20 likes

potjandrie… Water.

Horloge en water op 1 foto… dat is iets nieuws voor mij.
ik ga bedenken en kijken of het uit te voeren is voor mij.

Ik had je al met deze foto willen nomineren! Je liet hem van de week ook al zien, zo leuk gedaan dit. Top! :ok_hand:

1 like

Jaja, ik had wel ook de brandblusser klaar staan! :joy:

2 likes

10 likes

Dank je :smiley: jouw foto’s zien er ook altijd super uit.
Op deze foto kun je mooi zien dat het glas saffierglass is. De druppels blijven mooi bol staan.

1 like

5 likes

Ook wel uit stock overigens moet ik eerlijk aangeven…

4 likes

Dat is weinig foto en veel shop of niet?

Of niet he!!!

Serieus, ik heb mijn best gedaan maar had het lef niet om ook maar 1 horloge nat te laten worden en al helemaal niet de Rolex.

Serieus, krengen roesten al in de folder heb ik ergens gehoord!! Vandaar die Mercedes wijzer. Is een verwijzing naar het pisbakken roest staal dat ze geleend hebben van Mercedes om deze horloges in elkaar te stansen.

De oplossing?


Meteen maar mijn inzending. Een droge Rolex met heel veel water dichtbij.

Heb paar mooie oude natte foto’s, maar oud en gebruikt is toch uitgesloten.

18 likes

Haha, mooie oplossing :blush: misschien wel een goede oplossing voor sommige forumgenoten. Een polsbandje met een paraplutje, naast het het doekje op het bureau om deskdive sporen te voorkomen :joy::joy::joy:

3 likes

8 likes

Het staat nergens dat het “uitgesloten” is. Ben wel benieuwd!

1 like