Mooi toch
En een stuk eerlijker dan @junior die eerst een gehele filmset bouwt inclusief catering en assistenten. En hij heeft niet eens een gitaar (maar wel een mooie foto, ok ok ok)
Ik keek vandaag eerst eens welke de beste keuze was:
Keurig recht, geen weerkaatsing want dat bolle glas is lastig, en geen weerspiegeling van mijn eigen hand
Even op tikken voor de vergroting, dat scheelt. En het blijft een ouwe Samsung.
Nog een paar dagen te gaan en dan kunnen we stemmen op onze favoriete foto’s uit deze drukbezochte editie!
Hoewel ik zelf niet mee doe voor de winst kan ik het niet laten om toch ook een fotootje te maken
Had ik wel meegedaan zou dit mijn inzending geweest zijn:
Tja, ik heb geen fancy studio zoals @junior, dus dan maar een raam voor het licht en wat gekleurd karton van de Bruna als achter-/ondergrond. That will do
Ik wilde een zwarte achtergrond en speciaal voor vandaag Valentijnsdag een rode ondergrond.
Instrument erbij gepakt, de fluit van m’n zus (Nee niet op die manier!) leek wel aardig op het rood.
Daar paste het best een horloge op staal bij, dus de VHP werd het!
“Studio” gebouwd (If it looks stupid but it works, it ain’t stupid):
Vandaag tot 19:00 uur de laatste mogelijkheid voor inzendingen!
Er zijn inmiddels al 25 inzendingen, waardoor er helaas een hoop inzendingen niet geselecteerd zullen worden voor de stemronde. Ik zal m’n best doen om een mooie selectie te maken