Vlak de wiet Rolex niet uit. En de pikante inzending van @Redchilly gaat ook hoge ogen gooien denk ik.
koffie uitgeproest, dank je Jur.
Haha!! Voor jou altijd vriend!
Meh. Recyclage foto. Jammerā¦
Ik zie geen Jurk hoor.
Na 30 jaar op deze manier nog genoeg plezier met en aan elkaar hebben is niet vele gegeven.
Lekker koesteren, en vooral de haters helemaal links laten liggen.
Destijds haalde die mooie foto de finale niet ondanks de vele likes. In dit thema past deze veel beter, logisch dat @Ray1981 ām opnieuw heeft ingezonden
Ik zou het zelf ook doen
Laat mij lekker, ik doe zo vaak mogelijk mee. Vooral voor spek en bonen maar ooit 2de geworden. Daar was ik trouwens heel blij mee en hoger wil ik niet eindigen wel lager.
Ik maakte mij de vorige editie ook geen illusies, maar kennelijk vond men boobies op een gouden horloge in een krop sla hartstikke gaaf.
Dit zouden mijn woorden kunnen zijn.
Die keer dat ik 2e geworden ben heb ik peentjes gezweet.
Ik dacht alleen maar, het zal gvd toch niet?
Laat staan zout.
Hehe tag hem dan ruud! Pussyyyyy
nee doe ook maar niet trouwens
Die is meteen weer weg als ie ziet wat voor verloedering hier op HF is ontstaan na het afscheid van zijne vromelijkheid
Free the poeniee
Een mistroostige ex-bankier zonder sociaal leven maar met een aanzienlijke alcoholische dorst en een van hypocrisie doorspekte gelovige inslag is toch niet zo erg moeilijk te identificeren lijkt mij?
Anyway. On topic. Als je nog wat wilt fabriceren kan het vanavond nog. Morgen om 12:00 uur sluit de boel.
En dat is niet aardig! Bovendien, ieder zijn dingš¤š»
Ik weet overigens bijna zeker dat jij hem nog niet hebt herkend hierš¤
Dat was geen klacht, dat was een observatie.
@Fate_Amenable_To_Change, @oni, @ElChueco, @junior waar zijn jullie inzendingen?
Nee hoor.
+1