HF Foto Challenge #72: Spuiten en Slikken

Vlak de wiet Rolex niet uit. En de pikante inzending van @Redchilly gaat ook hoge ogen gooien denk ik.

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: koffie uitgeproest, dank je Jur.

1 like

Haha!! Voor jou altijd vriend! :+1:

1 like

Meh. Recyclage foto. Jammer…

Ik zie geen Jurk hoor.

4 likes

Na 30 jaar op deze manier nog genoeg plezier met en aan elkaar hebben is niet vele gegeven.
Lekker koesteren, en vooral de haters helemaal links laten liggen.

9 likes

Destijds haalde die mooie foto de finale niet ondanks de vele likes. In dit thema past deze veel beter, logisch dat @Ray1981 ā€˜m opnieuw heeft ingezonden :+1:

Ik zou het zelf ook doen :upside_down_face:

2 likes

Laat mij lekker, ik doe zo vaak mogelijk mee. Vooral voor spek en bonen maar ooit 2de geworden. Daar was ik trouwens heel blij mee en hoger wil ik niet eindigen wel lager.

5 likes

Ik maakte mij de vorige editie ook geen illusies, maar kennelijk vond men boobies op een gouden horloge in een krop sla hartstikke gaaf. :joy:

1 like

Dit zouden mijn woorden kunnen zijn.
Die keer dat ik 2e geworden ben heb ik peentjes gezweet.
Ik dacht alleen maar, het zal gvd toch niet?

3 likes

Laat staan zout. :fish:

1 like

Hehe tag hem dan ruud! Pussyyyyy

nee doe ook maar niet trouwens

1 like

Die is meteen weer weg als ie ziet wat voor verloedering hier op HF is ontstaan na het afscheid van zijne vromelijkheid

4 likes

Free the poeniee

2 likes

Een mistroostige ex-bankier zonder sociaal leven maar met een aanzienlijke alcoholische dorst en een van hypocrisie doorspekte gelovige inslag is toch niet zo erg moeilijk te identificeren lijkt mij?

Anyway. On topic. Als je nog wat wilt fabriceren kan het vanavond nog. Morgen om 12:00 uur sluit de boel.

DhJ4

2 likes

En dat is niet aardig! Bovendien, ieder zijn dingšŸ¤™šŸ»

Ik weet overigens bijna zeker dat jij hem nog niet hebt herkend hier🤭

1 like

Dat was geen klacht, dat was een observatie.

@Fate_Amenable_To_Change, @oni, @ElChueco, @junior waar zijn jullie inzendingen?

En ik mis ook nog @lasteraar, @HanDavinci, @Rolopalooza, @Jotun

1 like

Nee hoor.

5 likes

+1

3 likes