Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat je die nog met een 34mm Cellini af kunt dekken.
Je mag nog even zelf een inzending maken.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat je die nog met een 34mm Cellini af kunt dekken.
Je mag nog even zelf een inzending maken.
Ik zou zeggen, “we hebben een winnaar”
De rest maar lekker laten “lullen”, geen inzendingen meer accepteren en door voor de winnaar van het jaar.
Chapeau.
Pun intended?
Hahaha dank! Heb de moed opgegeven met een foto ooit deze context te gaan winnen. Met deze tekening ook niet, want is geen foto. Maar zo doe ik toch lekker mee!
Winnaar als je het mij vraagt dat bewijst maar weer dat het niet nodig is je vrouw/vriendin in de uitverkoop te zetten.
Zal niet snel gebeuren dat iets mij te ver gaat zo ook de foto van @Redchilly niet maar goedkoop komt het wel over. Valt mij overigens mee hoe positief erop gereageerd word op een forum als HF waar over het algemeen toch niet de meest ruimdenkende leden zitten.
Prima lichaam trouwens beetje zonde van de tattoo.
@ray1981 grappig eigenlijk bij iedereen in dit topic voelt de foto in dit topic als stoerdoenerij met een voor opgezette compositie. Maar jij post gewoon een bevestiging 🫣
Yup. Ik dacht nog: kijken wie hem ziet.
Doe jij eens lief junior😂
Gelukkig heb ik wel een like gekregen van je anders was ik echt boos
Altijd Ray altijd.
Wijze en ware woorden
Haha ,ach ik ook hoor . Doe mee voor de lol , hoewel ik nog nooit zoveel likes op een ingezonden foto heb gehad als deze keer. Heb alleen een oude mobiel waar ik de foto’s mee maak
Tuna lenen?
niet doen alsof je dat vervelend vind
Inderdaad, maar vergeet niet dat de kuisheidsvlagger nog op het strafbankje zit
Marijn alias Alfonso?
Nee, want die is vertrokken (geen HF lid meer).
On topic: nog minder dan 24 uur om mee te doen aan deze editie van de HF foto challenge.
Kom maar door met die blote kano’s!
Thnx, ik vraag mij dan ook nog steeds af wat ze met mij te zoeken heeft…
Maar na 30 jaar huwelijk doe ik blijkbaar net genoeg om het interessant te houden
Is ook een heel toffe foto!
Die van @Loderoelofs is ook heel erg tof!! En gaat denk ik terecht winnen.
Als je maar niet de bloemetjes buiten zet… oh, never mind